Hallo, Wat ik zo raar vind is dat mijn mannetje nu Blauwe ogen heeft (mijn vriend bruin en ik groen maar tot mijn 13de heb ik ook blauwe gehad) maar als ik een foto van hem neem recht van voren dan schijnen zijn ogen groenachtig door..... Betekend dat dat ze waarschijnlijk groen zullen worden of is het "gewoon" de camera? Bij andere zie je de normale kleur van ogen als er een foto gemaakt is. Liefs Zomaar.
geen idee, maar amy heeft op fotos vaak hele donkere ogen, bijna bruin ( als ze neit rood zijn haha) maar in het echt heeft ze hele lichte blauwe ogen, dus kan ook door de camera komen
als dat witte bij de oog bol nog een blauw grijzekleur heb is het niet de echte oof kleur laat maar zeggen zijn de oog bolle wit is dat de kleur die ze houd zo heb ik het van een brille zaak
Wow wat een ontzettend mooi kindje! En hier hetzelfde verhaal , Damian heeft blauwgroenige ogen maar op de foto's lijken ze bijna altijd bruin(ig)
@beertje: Thanks, vind ik zelf nou ook @mama van naomy: Ik snap wat je bedoelt Noah's ogen zijn inderdaad nog niet helemaal helder (het oogwit dan) daar zit nog een gloedje op....
Foto's maar even ge-update.... bij de foto van 6mnd heeft hij nog mega heldere blauwe ogen..... die gaan niet meer bruin worden, denken jullie wel?
Denk het ook niet omdat ze alsmaar lichter zijn geworden de afgelopen 3 maanden.... Maar soms lijken er wel nog wat andere kleuren door te schijnen.... ach het blijft gewoon spannend 8)
Prachtige ogen ook zeg! Het is indd erg spannend.. ik ben ook heel benieuwd wat het uiteindelijk bij Deemzel word.. Papa heeft blauwe ogen en mama groenbruin