Ik denk dat het een sociaal experiment is en dat ze over een jaar met een docu op tv komt over Facebook en wat je allemaal voor elkaar kunt krijgen via zo'n netwerk
Dat hoop ik. Anders vind ik het één van de meest beschamende dingen die ik in lange tijd heb gelezen. Voor een tattoo! Wat verdrietig! En ik houd echt van tattoos. In fact: ik heb er vanavond nog een laten zetten. (En helemaal zelf betaald. Zonder bedelarij. En niet over de rug van mijn kinderen.) Echt. Wat een wereld. :'(
ALs je 1500-2000 euro hebt voor een tattoo kan je deze beter op spaarrekening kids zetten voor hun opleiding lijkt mij.
😱 ik 'ken' haar.... Ik vind het schaamteloos, om zo te bedelen. En voor een tattoo... Kom op zeg.
Welnee dat mens bedelt dus echt voor een tatoo. Stond ook een stuk in de krant vorig jaar over haar. Vind het zelfs asociaal om voor een tatoo te bedelen.
Ik vind het absurd! Maar ben wel benieuwd hoeveel ze al binnen heeft. Er staat dat ze een update zou plaatsen maar vooralsnog niets of lees ik er overheen. Er staan nogal wat negatieve comments
Toen ik de foto zag kwam ze me al bekend voor, maar dit is de moeder die haar kinderen ook al in de steek heeft gelaten door weg te gaan. Ze spoort niet....
Ik wist gelijk al dat dit Martha was, zonder verder te lezen. Wat een ongelofelijk egoïstisch mens. Schop onder d'r hol moet ze krijgen, dat ze maar eens aan het werk gaat en voor haar kinderen gaat zorgen. Maar nog dommer, vind ik de mensen die er in trappen en geld aan haar doneren.
Oh, die moeder die persé naar Den Haag wilde verhuizen omdat ze zich in Friesland niet happy voelde, en daar haar kinderen achter liet... vervolgens dakloos werd en daarvoor al aan het schooien geweest is, is nu aan het bedelen voor een tattoo. Ze moet zich doodschamen, volgens mij is dat mens echt knettergek.
Bedelen 2.0. De mensen die de straatkrant verkopen in de tochtige portiek van de v&d doen tenminste nog wat voor hun geld. Laat d'r een baantje zoeken. Of misschien is glamourfotografie wat voor haar te zien aan de halfnaakte foto op FB.
Pffff... Ik wil ook van alles, maar als ik er geen geld voor heb zal ik er gewoon voor moeten sparen. Ik zou me kapot schamen! Al helemaal omdat ze haar geld beter in andere dingen kan investeren. Echt, mensen die hier geld aan doneren moeten zich even goed in hun ogen wrijven..
Heeft inderdaad gewoon een mega schop onder d'r kont nodig. Egoïstisch, hebzuchtig stuk vreten is het, eerst laat ze haar kinderen achter omdat zij ten koste van hen voor haar eigen geluk koos. Nu probeert ze weer op andermans zak te teren om een tattoo, iets wat mij vrij onbenullig lijkt als je het dan toch zo ontzettend moeilijk hebt. Van mij krijgt ze in ieder geval geen cent en ik hoop dat iedereen die overweegt aan haar te doneren, hun geld dan liever te geven aan iemand die het echt nodig heeft en niet iemand die gewoon te lui is om te sparen.
Ze geeft van haar gedoneerde geld ook nog iets weg aan een stichting Als het echt is... Wat erg zeg.. Ik zou me kapot schamen als dat mijn moeder was. Wat zielig en ook weer erg slim Ze krijgt nu waarschijnlijk geld van mensen die zelf te dom zijn om na te denken. Ik vind het bijna oplichting...bijna..want mensen geven toch zelf. Ik zou nooit aan zo'n troela geven. Eng mens. Maar wel erg slim.
Je kan maar proberen, hé . Ik hoop alleszins dat ze van bijna niemand een cent krijgt. Dat ze er zelf maar voor spaart als ze 't zo graag wil.