Als iemand geld vraagt voor een goed doel of voor een ziek persoon, zou ik het serieus nemen. Ik wil ook heel graag een MAC-book, maar ga er ook niet om bedelen.. Debiel..
In de reacties eronder heeft de stichting waaraan ze wil doneren ook geschreven dat ze er niks mee te maken willen hebben en dat ze hun naam moet verwijderen, omdat ze anders juridische stappen gaan ondernemen....
Ik moet lachen om al die reacties eronder. Het lijkt wel een heksenjacht; alsof iedereen een nieuw doel heeft om haar ten onder te brengen. Bewonderenswaardig; al die energie die de 'boze mensen' er in steken. Er lopen meer gekken rond dan dat er vast zitten en ik hoop dat ze dit bij elke gek doen
Mijn nieuwsgierigheid was geprikkeld, dus ik heb even gekeken waar dit over ging. Ik vond het op zijn zachtst gezegd een erg originele actie. Ik dacht eerst even dat het wel een hoax moest zijn, maar dat was helaas niet het geval. Wat een stupide actie. Ik kon het haast niet geloven dat iemand daar om gaat schooien. Het is zeg maar niet echt een eerste levensbehoefte....
Zal de belasting dienst niet een kijkje gaan nemen bij deze mevrouw?? Niet op gegeven inkomen. Er moet nog belasting van af. Heb ook gekeken. Op de facebook pagina dat ze haar kinderen bij hun vader heeft gelaten tot daar aan toe. Dat maakt je nog geen slechte ouder. Maar bedelen om een tattoo !! Ze heeft zo te lezen ( schijt) aan de mening van andere. Nou ik heb ( schijt) aan deze bedelende mevrouw. Het is geen noodzaak. Ik zou de ogen uit mijn ( kop) schamen als ik zou moeten bedelen om zo iets onbelangrijks.
Dat zie je ook hierop dit forum. Iemand opent een topic. Dat vindt iemand anders dan een dom of onnozel topic/of situatie en maakt daar een opmerking over om vervolgens een groot deel andere leden met zich mee te trekken....net zolang tot het topic dan uit pure frustratie maar weer dichtgegooid wordt. Eigenlijk best heel triest.