Wat gebeurt er wanneer je je peuter de vrije hand geeft.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wachtend, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Met je kerstboom!

Vanmorgen moesten wij alles nieuw halen en ik dacht aan een hele sjieke boom met crème kleur helemaal stijlvol!
    Mijn man en zoon waren het daar niet mee eens en zoon mocht uiteindelijk beslissen wat erin de boom kwam te hangen.

Zie hier het resultaat :D

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.945
    113
    Mooi! :D

3. wachtend

Ja inclusief flikkerende lampjes! :D

(Zodra hij oud genoeg is is de boom weer van mama hoor!!!)

4. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Mooi zeg! Dat was de reactie van mijn dochter van 4,5 jaar oud. Over een jaar of 8 heb je weer wat meer te zeggen over de kerstboom:D

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Moet je eens zien wat gebeurd als je ze ook nog zelf laat ophangen ;)... 10 versieringen aan hetzelfde takje, ha ha! En de rest van boom bijna niets :D.

Vind het wel mooi hoor! Mijn kids vinden het nog steeds geweldig om de kerstboom te versieren en zijn ook nog steeds trots op hun werk.

6. wachtend

Er hangt echt alles in blauw, paars,roze, groen, geel, oranje en zoon is zo trots als een pauw!
    Ik zeg missie geslaagd!

7. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Hier precies zo.. Gekleurde lampjes, paarse, rode, blauwe, groene ballen
    En paarse slingers..
    Mijn zoon is dolgelukkig en vind hem super mooi! (Daar zijn de meningen over verdeeld) maar ach zolang hij er blij mee is..

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Vind het nog best leuk eigenlijk! Hier is de boom echt van mij🙈 Oke misschien mag hij over een paar jaar ook 1x zelluf kiezen😁

9. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.508
    8.437
    113
    Hihi, hier hebben we er gewoon twee!
    Kindjes blij, mama blij ;)

10. misa

misa Niet meer actief

Ai.... Hihihihi mooie boom hoor!

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Superleuk! Lijkt wel wat op onze boom. Hier mogen ze de versieringen ook zelf uitzoeken, dus er hangen echt allerlei kleuren door elkaar. Ik vind het zelf ook erg gezellig staan! Er zitten ook maar weinig gewone ballen in bij ons, er hangen wel heel veel andere dingen in (paddestoelen, cupcakes, hondjes, pumps, papegaaien, etc.)

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Hier dit jaar dochter ook haar gang laten gaan, dat plezier daar gaat het toch om! Heb alleen savonds een paar dingen iets beter verspreid ;) maar dat vond ze de volgende ochtend oke.

13. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik vind hem nog wel aardig gelukt. In elk geval passen de kleuren bij elkaar.

Je wilt niet weten hoe de onze eruit ziet. Vooral het onderste stuk......

14. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Mijn oudste versiert hem, dat doet ze tegenwoordig best aardig. Maar de kleuren blijven wel zoals ze al zijn (paars, zilver en wit) ik wil geen regenboogboom. Hoe de ballen hangen boeit mij dan weer niet zo.

15. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Haha geweldig ! Dit vond ik als kind het mooiste - vooral flikkerende lampjes !

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vind hem nog wel mooi, niet vloekend en mooi vol verdeeld. Sjiek is hij niet echt nee... Wij hebben 2 kleine boompjes die de kinderen versierd hebben (vensterbank formaat) en de grote boom is van mij 😊

17. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Hier net zo. De kleuren blijven rood, wit en zilver, en momenteel hangen er op kleuterhoogte heel veel ballen. Op dreumeshoogte hangt wat minder en op mamahoogte hangt alles keurig :D

Onze jongste zoon vind de boom heel leuk en keek z'n ogen uit bij het versieren. Toen bedacht hij dat hij wel mee kon helpen door een paar Playmobil poppetjes in de boom te gooien :D

18. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thijs mocht een klein kerstboompje voor in zijn kamer versieren. Let op het hert dat hij gewoon met zijn pootjes in de boom heeft gestoken :D

Bijgevoegde bestanden:

19. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Heeft ie nog best goed uitgekozen :)
    Hier was het compromis bij mijn ouders thuis altijd ene jaar mijn vader de versiering, (KITSCH met hoofdletters), andere jaar mijn moeder en wij. Misschien een idee om dan toch volgend jaar wel even een stijlvolle boom te hebben? ;)

20. wachtend

Meneer geniet er nog heel erg van en hij moest en zou net aan opa vertellen dat hij de boom had gedaan. Ik noem het al onze regenboogboom en ja dat werd ook meteen verteld ;)

De versiering hebben we er samen ingehangen (meneer had geen geduld meer) en vroeg na bal 3 al of hij klaar was maar de rest is allemaal uitgezocht door hem.

Ach hij staat maar 3 weken he dus dat is te overzien voor mijn "bloedend hart" daarna is het aftuigen en klaar!
    Maar ik vermoed dat hij volgend jaar weer exact met dezelfde bonte verschijning te voorschijn komt.

Maar ik ben blij te lezen dat ik niet de enige moeder ben die toch zwicht voor haar kind :D toen hij het Frans langoor mee naar huis wilde nemen gister en zei "maar mama die wil ik heel graag. Hij is zo lief! Asseblieft!!!" ging ik ook al bijna door mijn knieën (ruggengraat van rubber hier) het was dat papa mij echt een beetje boos aan keek en zei Wachtend hou je sterk!!!!

Deel Deze Pagina