Misselijk tijdens de zwangerschap? Meer sex is het antwoord :)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaVanSimone, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Morning sickness: Can more sex help? - Slate Magazine

Een lang verhaal in het Engels over waarom vrouwen misselijk worden als ze zwanger zijn. De conclusie is dat het kan komen door het sperma van je partner. Als je het eerst altijd met condoom deed en daarna daarmee stopt en zwanger wordt, of als je je partner nog niet zo lang kent schijn je misselijker te zijn. Ook lesbische vrouwen die via inseminatie zwanger worden schijnen meer last te hebben.

Ik ben nu al weken kotsmisselijk dus ik heb volgens deze theorie niet genoeg geklust vantevoren haha! Snel zwanger worden heeft dus zijn nadelen :)

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha verdorie! En nu doe je er niets meer aan he ;)

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nou, dat geldt bij mij niet hoor. Wij hadden altijd sex zonder condoom en 9 maanden flink geklust voordat het raak was. En we zijn al ruim tien jaar bij elkaar. Ik ben vier maanden kotsmisselijk geweest!!

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hier ook 4,5 jaar samen en ook de eerste 4 maand flink lopen kotsen en misselijkheid ;).....

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee, hoe is het verder met jou meis? 4 september komt ook al dichtbij he! Gaat het allemaal goed met jou en de kleine?

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh dat verklaard waarom ik vrij weinig last heb :p .

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Hahahah ik dacht dat je seks moest hebben als je zwanger was. dat het sperma de misselijkheid zou wegnemen (als ik zo de titel las)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou...zou bij mij wel kunnen.

Bij de eerste keer was ik net gestopt met de pil en deden we het altijd zonder condoom: zwangerschap niet misselijk

Bij de tweede deden we het al 2,5 jaar met condoom. Zwangerschap tot 20 weken misselijk

9. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Naar het schijnt heeft het te maken met je hormoonniveau's in je bloed, en ben je meer misselijk als je zwanger bent van een dochter dan als je een zoontje krijgt. Ik heb enkel een kleine Meneer dus zou niet kunnen vergelijken, maar het lijkt me wel aannemelijk omdat een dochter dezelfde (vrouwelijke) hormonen zou produceren en het net die zijn die je misselijk maken.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    nou ja, bij mijn dochter was ik dus juist niet misselijk

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dat klopt bij mij ook weer niet, haha. Ben zwanger van een zoon en echt extreem misselijk geweest.

12. Purk

Purk Niet meer actief

Mmmm ook ik was 9 maanden misselijk, zwanger van een zoon en wij gebruikten al jaren geen anticonceptie, want dat is niet nodig, dus bij mij klopt er niks van :D

13. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    Ik ben zwanger van een meid en niet misselijk geweest( niet echt misselijk misselijk)... had alleen in begin soms in de ochtend een misselijk gevoel van ik moet nu eten... daarna over...en gen last van gehad... Ben al weken niet meer misselijk en vrijen doe ik ook niet tijdens de zwangerschap wat de vader en ik zijn alleen goede vrienden nu... en gebeurd er niks...

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    voor daniel niks gebruikt en bijna heel de zwangerschap kotsmisselijk geweest. Voor lydia wel condooms gebruikt en bijna niet misselijk. En ik ken wim al lang dus hier gaat de theorie niet op

Deel Deze Pagina