ja maar je kan er ophef over maken of er om lachen... ik neem dat soort berichten niet eens serieus. Ik vergeet het eigenlijk gelijk weer naast een bericht dat er een meisje van 6 dood is gevonden.. groetjes
stel het is een grap , vind ik hem erg misplaatst misselijk makend eigenlijk dat zulke mensen zoiets kunnen verzinnen als grap zeg sorry hoor maar draadje los soms daar in die bovenkamer? hopelijk vinden ze de adverteerder en geven hem/haar een flinke uitbrander belachelijk dit
Dat ben ik zeker met je eens! Enig respect. Een kind is geen pak suiker die je voor de lol kan aanbieden. Grapje of niet, voor mij gaat hette ver.
pcies en stel tis geen grap dan zijn er andere middelen om hulp te krijgen in zo'n situatie dan zet je niet je kind op marktplaats iq van ?
Advertentie Marktplaats 'kind aangeboden' opgelost (tekst: politie Friesland) De politie heeft onderzoek gedaan naar de advertentie op Marktplaats waarin dinsdagavond 10 januari een kind te koop werd aangeboden. Uit onderzoek blijkt dat een 15-jarige jongen uit Leeuwarden bij wijze van grap de advertentie heeft geplaatst. Op donderdag 12 januari heeft de politie op het politiebureau met de jongen gesproken over de advertentie. Tijdens dit gesprek heeft de jongen bekend de advertentie te hebben geplaatst omdat hij zich verveelde. Hij heeft verklaard veel spijt te hebben van zijn actie. Justitie stelt geen vervolging in. De politie onderzoekt of er civiele stappen ondernomen kunnen worden. Datum: Vrijdag, 13 Januari 2006 Bovenstaande op internet gevonden! Ja, het klonk wel schokkend maar het verbaast me niet dat het een grap is... Als je puber bent voel je soms nog niet aan wat leuk is en wat minder leuk is, het was vast zijn bedoeling niet om zoveel comotie te veroorzaken! Anna