Mijn Schoonmoeder was bij de bevalling en mijn vriend naturlijk. tot 3uur snachts samen vol gehouden maar merkte dat ik haar steun vanaf toen nodig had. ze wist al dat me vliezen waren gebroken dus ze lag al in bed met haar mobiel haha. we hadden dit al ver van te voren afgesproken dat ze erbij zou zijn. ma Schoonmoedeer heeft zown rust om haar heen ze is ook Reiki-master. en op den duur vlak voor het persen moest ik nog de persweeen wegpuffen en raaakte de weg kwijt wat was ik blij dat zij er toen bij was. ze bracht me weer helemaal op de goeie weg. alleen toen had ik inmiddels ook nog de kraam en vk en haar stagiaire erbij al met al uiteindelijk best veel. Ik ben er nog nit over uit of ik haar bij deze bevalling wil hebben. zou het nu graag alleen met me vriend willen doen. zodat me Schoonmoeder op ons kleine meissie kan passen. zo denk ik nu hoor maar kan ook zo weer veranderen
Even een vervolg op mijn eerdere post: op 27 mei om 4.03 uur is onze zoon Hugo geboren! Mijn moeder was erbij en dat was super! Ze heeft veel foto's en film gemaakt. Zij vond het ook een heel bijzondere ervaring. Als tip wil ik wel zeggen dat je vooraf goede afspraken moet maken. Dat geeft zoveel rust voor iedereen. Hier bv aangegeven dat ik niet aangeraakt wilde worden...had er al zo'n voorgevoel van dat ik dat niet zou willen.