bevallen zonder partner

Discussie in 'De bevalling' gestart door jessyd, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    Mijn man is arts en heeft dus regelmatig wisselende tijden hij kan ook nooit met zekerheid zeggen hoelaat hij thuis is want er kan wel eens wat tussenkomen.
    nu heeft hij de bevalling van ons 2de kindje bijna gemist omdat hij in de operatie kamer stond en kon daar natuurlijk niet weg. we hadden gelukkig dat de bevalling heel lang duurde en hij er toch bij kon zijn.
    nu ben ik bang dat het deze keer weer gebeurt en dat ik weer alleen lig de weeen op de te vangen met 2 kleine kindjes in huis ze zijn als de kleine wordt geboren 2.5 en bijna 1 dus lekker druk.
    Iemand die dit heeft meegemaakt of ook alleen was met de bevalling?

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik heb het zelf niet meegemaakt. Maar lijkt me heel vervelend.
    Heb je niemand achter de hand die voor je kids kan zorgen of jou kan steunen tijdens de weeen?
    Ik hoop voor je dat je man op tijd er bij is. Sterkte!

3. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    me ouders wonen in het buitenland en die komen pas over als ik 39 weken ben ivm eigen bedrijf daar
    en me schoonouders kwamen vorige keer wel. maar ik heb nogal vaak aanvaringen met me schoonmoeder omdat ze eigenlijk vind omdat ik uit het buitenland kom niet goed genoeg ben voor haar zoon. dus liever die er niet bij maarja als het niet anders kan beter haar der bij dan helemaal niemand en tussen de weeen nog even voor de kinderen moeten zorgen.

ben nu pas 10 weken maar maak me er toch wel druk om

4. misa

misa Niet meer actief

Ik zou het verschrikkelijk vinden... Pff! Mijn man moest gewoon 3 weken voor de tijd sl vrij nemen hahahaha!
    Ik zou in ieder geval iemand regelen die de kinderen ophaald en opvangt.

5. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    Ja de vorige kwam 8 weken te vroeg totaal onverwacht dus daar konden we ons niet op voorbereiden. Maar zolang vrij krijgen is lastig bij hem helaas

6. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.150
    1.838
    113
    Heb je een goede vriendin die je zou kunnen steunen vraag haar dan en mocht je man toch op tijd zijn dat ze dat verdwijnt op de achtergrond.
    Of familie

Ik wist dat me vriend er niet bij kon zijn en heb mijn schoonmoeder en me moeder gevraagd ze hebben mij met rust gelaten maar we hebben ook lekker kunnen kletsen zo dat ik me niet alleen voelde.
    Me pa was er ook bij maar zo dra ik wilde dat hij weg ging ging hij ook op de gang staan.
    Kan alleen zeggen wees duidelijk tegen de persoon die jij er als back up bij wil hebben.
    spreek duidelijk af met bijvoorbeeld.
    Dat je haar belt als je weeen zijn begonnen dat ze dan langs komt of klaar staat om na jou te gaan (want je weet nooit of je naar het ziekenhuis moet).
    En als je man er bij is dat ze dan verdwijnt op de achtergrond en met je kinderen bezig houd.

s6

7. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    naar het ziekenhuis moet ik zoiezo vanwege vroeg geboorte van me vorige en me medische achtergrond.
    hoor dat dit kindje lekker blijft zitten tot 40 weken dan zijn me ouders er namelijk en zit ik niet weer met me schoonouders opgescheept;)
    hoop gewoon zo dat als ze weeen beginnen me man niet in de operatie kamer staat of bijna klaar is dat hij naar huis kan komen of gewoon in het ziekenhuis kan blijven want uiteindelijk ga ik daar toch naar toe

Deel Deze Pagina