Moeder bij bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Laari26, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    heel herkenbaar mijn moeder wil er ook bij zijn.
    Ze heeft van mij een ks gehad en heeft dus nooit een natuurlijke bevalling meegemaakt dus heeft ze (volgens haar) recht om er bij te zijn

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben echt verbijsterd door die moeders die denken dat ze kunnen eisen dat ze bij de bevalling mogen zijn. Ongelooflijk!

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Inderdaad :$

Ik wilde zelf mijn moeder en mijn peettante erbij hebben (peettante lang verhaal:p)

Ik heb dit zelf aan hun gevraagd en natuurlijk hoopte mijn moeder dat ze als 'eerste' de kleine mocht zien. Maar geen haar op haar hoofd dat ze dit zou eisen:$
    Nu hebben mijn moeder en ik ook echt een super band dus dat is al een heeel groot voordeel.
    Mijn zus (ook een goede band) had ik er voor geen goud bij willen hebben, haar hebben we ook pas op de hoogte gesteld toen de kleine er was. Van haar zou ik meer stress hebben als van de hele bevalling :D

Doen wat jij/jullie willen! Bel pas als ze welkom zijn:D

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Vind het niet meer dan logisch dan dat je doet wat je zelf al aangeeft!!
    En als zij dat niet respecteert, dan is dat rot voor haar, maar ze moet in dit geval haar eigen ego opzij kunnen zetten als toekomstig oma zijnde en jullie keus respecteren!!
    Dat ze het wil, prima... maar dat wil nog niet zeggen dat jullie daar dan maar akkoord mee moeten gaan hoor!!

Succes met de hele kwestie, en ook alvast met de laatste loodjes!!! :) ;)

Deel Deze Pagina