Mijn moeder is heel even binnen geweest in het ziekenhuis maar vond het vreselijk om mij pijn te zien lijden. Ze kwam ook alleen maar langs omdat ik onverwacht ingeleid zou worden ivm zwangerschapsvergiftiging en we hadden even contact gehad. Daarna heb ik haar gauw weer weggestuurd omdat ze het zo naar voor me vond (ze heeft zelf 6 kinderen gebaard en ze zei steeds "ik weet hoe het voelt..." volgens mij ging ze terug in de tijd haha). Maar 100 jaar geleden hadden we die keus niet en was ze er hoe dan ook bij geweest ipv mijn man
Ja me moeder was er 2 keer bij. Ik vond dit zo fijn bij haar voel ik me stuk geruster ben een echte mamas kindje😏 Me vriend wist nooit hoe hij me moest steunen hij was altijd te erg onder de indruk dat hij blokeerde dus wel fijn dat er iemand is die wel weet hoe ik inelkaar steek. De 2de bevalling had ik ook me schoonmoeder erbij gevraagd, eigenlijk niet omdat ik het wou maar voor haar ook mooi vond om dat te laten meemaken en ik dan een filmpje van de bevalling kom hebben. Op dat moment boeit het me echt niet! Dus voorbeide moeders hebben ze gewoon geluk gehad dat ze dit hebben mee mogen maken can mij en daar zijn ze me ook erg dankbaar voor!
Nee hoe goede band ik ook heb met mijn moeder, ik wil dit samen met mijn man doen. Ik ga niet bellen vooraf dat het begonnen is, ik zou zelf veel te onrustig worden als ik zou weten dat er op afstand mensen 'mee aan het wachten' zijn. Dus ik heb al gezegd datt ik bel zodra de kleine geboren is, maar dat we de eerste dag/uren sowieso met zn drieën willen zijn.
Nee ik vind het iets om samen met partner te ervaren. Ik start met hem een gezin, dan is dat een mooi moment van ons. Ik kan het me alleen voorstellen als je geen partner hebt, want dat je er iemand bij wilt snap ik. Dan is moeder wel logisch. Maar hoe goed de band met m'n moeder ook is ik vind het echt een ervaring die van mij en m'n partner is.
Nee, mijn man is erbij en verder hoef ik echt geen "publiek". Gelukkig heeft mijn moeder ook totaal niet de behoefte om hierbij aanwezig te zijn.
Mijn moeder is er alle 3 de keren bij geweest. Bij de jongste belde ik haar om de 2 andere kinderen op te komen halen en toen ze samen met mijn vader binnen kwam heb ik mijn vader met de kinderen weggestuurd. Ik wilde haar er last minute toch weer bij hebben haha. Mijn man vond het ook prettig om haar erbij te hebben gelukkig. De vk zei dat ze onze band zo bijzonder vond, haar woorden kwamen soms niet binnen, die van mijn moeder wel altijd
Mijn moeder is er beide keren bij geweest en ook deze keer gaat ze weer mee... (En mijn man natuurlijk ook!!!) Zijn moeder past dan ondertussen op de kinderen...
De planning was inderdaad dat mijn moeder aanwezig zou zijn. Uiteindelijk waren mijn moeder en schoonmoeder aanwezig. Schoonmoeder lag helemaal niet in de planning, maar ze heeft mij zo goed door de bevalling heen geholpen, dat ik wilde dat ze bleef.
Echt niet! Doe het nog liever alleen. Nee echt voor geen goud. Ik heb niet echt een goede relatie met haar en ik denk dat ze me vooral irriteert door er alleen al te zijn. Al zou ze waarschijnlijk heel rustig in een hoekje gaan zitten. Het idee alleen al zouden al mn haren omhoog gaan staan.
Denk dat het ook aan de band ligt die je met je moeder hebt maar ik zeg maar altijd. Ze waren er niet bij toen de baby gemaakt werd en hoeven er ook niet bij te zijn als het eruit komt.
Oh nee dat lijkt me helemaal niks! En ik heb echt een hele goede band met mijn moeder Alleen van het idee word ik al helemaal zenuwachtig. 2x bevallen met alleen mijn man (en natuurlijk gyn en verpleegkundige) en dat ging prima! Zelf ben ik wel bij de bevalling van mijn schoonzus geweest. Ik vond het een hele eer maar zag er ook wel een beetje tegen op Uiteindelijk was het echt super voor beide partijen! Werd direct uitgenodigd voor een eventuele volgende bevalling. Het is wel handig omdat ik veel details nog weet van de bevalling terwijl voor mijn schoonzus en broer alles een beetje vaag is geworden door alle adrenaline.
Idem hier, heeeeel goede band met mijn moeder maar mijn man bij de bevalling zal wel volstaan Ze komt waarschijnlijk vol enthousiasme binnen als dat kind er nog geen 10 seconden uit is, dat weet ik wel zeker
Nee! Bij beide bevallingen zijn mijn moeder en smoeder er niet bij geweest. Ik persoonlijk vind dat iets om alleen met je partner (+vk of zh personeel) te doen
Bij mijn bevalling heb ik mijn vriend halverwege mijn moeder laten bellen om te komen. Werd ingeleid vanwege zwangerschaps vergiftiging en was zo dusdanig ziek dat mijn vriend veel aan mijn moeder heeft gehad de hele bevalling en ook toen ik met spoed een operatie heb gekregen en een bloedtransfusie. Of ik het bij een tweede zou doen denk het niet dan hoop ik toch niet dat ik weer z'n zelfde bevalling krijg
Hahahaha ik belde me moeder en ze vroeg gelijk, ja dan kom ik er nu aan! Als jij dat goed vind tenminste? Ja hoor mam kom maar 😂
Hell no! 😂 Mijn moeder is een schat en we hebben een goede band, maar ik zou knettergek van haar worden en mijn vriend helemaal.
In eerste instantie wilde ik alleen mijn vriend bij de bevalling. Uiteindelijk ook mijn moeder gevraagd omdat zij weet hoe het is om te bevallen. Ik was zwanger van de eerste en was komt er ook geen tweede. Dus ik vond het voor haar mooi om erbij te zijn. Zij zelf vond het een eer en prachtig om haar kleinzoon geboren zien te worden. Achteraf was ik blij dat zij erbij was. De kleine had de navelstreng om zijn nek en een slechte start. Mijn vriend stond bij onze zoon mijn moeder stond mij bij