Hey Dames, Even van me afschrijven want vind het nu wel lang duren. ik heb de hele dag al harde buiken. Vanmorgen was dit niet zo veel naar vanaf een uur of 12 blijven ze komen. Vanaf half 2 bij gaan houden, begon met verschil van tussen de 7 en 15 min en hielden 30 a 40 sec aan. Vanaf 5 uur ook steekjes en rug pijnen erbij tussen de 5 en 10 min. Nu zit ik al ruim anderhalf uur met om de 4 tot 6 min die ruim een minuut aanhouden, ik heb wel elke keer last van me rug en een drukkend gevoel in me buik maar niet dat ze niet te houden zijn. Heb 2 uur geleden vk gebeld en die geeft aan oefenweeen of blaas ontsteking (dat laatste denk ik niet want dat heb ik al zo vaak gehad dat ik het inmiddels wel zou moeten herkennen) Word er nu wel een beetje nerveus onder ondanks dat ik me wel besef dat het ook weer weg kan zakken.
Ik ben vier weken korter zwanger, maar heb het ook vandaag. Zijn heftige menstruatiekrampen. Op de ctg ook duidelijk te zien. Hier mijn bmm nog dicht en lang gelukkig. De vk zei: als ze heftiger worden, je echt moet puffen, niet van slaapt of misselijk wird/hoofdpijn, dan bellen. Succes nog even!
Dat is wel even schrikken dan met 34 weken! Ik heb al bijna 3 weken wel af en an harde buiken maar vandaag echt extreem. Nu maar proberen te slapen wie weet zet het door. Jij ook heel veel succes en rustig aan!
Heb dat 4 weken geleden gehad. Steken in mijn onderbuik en bijna continu harde buiken. Naar verloskundige geweest voor extra controle. Urine bij huisarts laten nakijken, maar geen blaasontsteking. Was voor mij gewoon het sein dat ik het rustiger aan moest gaan doen. Na 2 weken was het eindelijk weer terug naar normaal.
Halve nacht wakker gelegen van de harde buiken maar ze worden niet heftiger. Vanavond naar de vk dus ben benieuwd.
Ik heb sinds zaterdag veel harde buiken. Met als hoogtepunt zaterdagavond! Ik dacht serieus dat het begonnen was. Ik ben onder controle van het ziekenhuis dus heb hun gebeld en moest langs komen.. daar aangekomen alles weg! Voorweeën zeiden ze, had nog geen ontsluiting dus ze deden helaas niet.
Pff.. Twee weken Vandaag zijn de harde buiken minder heftig dan gisteren. Bmm was vandaag ook even lang als gister. De weeën doen (nog) gelukkig niks. Maandag weer controle. Nerotje, succes vanavond!