Moeders kennen hun kinderen nu eenmaal door en door! Overigens heb ik ook wel vaker met anderen dat het geen verrassing is voor me als ze vertellen dat ze zwanger zijn.
Ja, vond ik ook, haha. Ik snap sowieso niet waarom je moeder nog niks weet. En waarom het altijd op een bijzondere manier verteld moet worden. Zwanger zijn is toch bijzonder genoeg?
Mijn moeder wist het ook al! Bij de eerste was helemaal bijzonder, toen wist ik zelf nog niet eens dat ik zwanger was en kwam ik mijn tante tegen in de winkel. Die had vervolgens mn moeder gebeld of ze oma werd, want ze had gedroomd dat ik zwanger was en toen ze me was tegengekomen wist ze het zeker. Dus mijn moeder belde mij weer maar ik wist serieus van niks! Een paar dagen later had ik toch echt een positieve test in mijn handen
Ja vertel! Ook wel bijzonder dat je moeder het meteen geraden had! Ik snap wel wat je bedoelt hoor; je had haar willen verrassen. Ze had het misschien iets subtieler kunnen aanpakken
haha, die moeders... Mijn moeder heeft het ook al door, terwijl ze op vakantie is... Maar mijn schoonmoeder heeft het ook al door! echt vreselijk, terwijl wij ook nog helemaal niet klaar zijn om het te vertellen... nou ja, gewoon vol blijven houden dat het niet zo is
Hihi wat een helderziende mama's allemaal zeg! Die van mij was gewoon kats-verbaasd en ouderwets ontroerd toen ik t vorige week vertelde Maar ik vind t ook wel bijzonder zeg, dat sommigen dat zo aanvoelen.
Voor mijn moeder kan ik niks geheim houden, dus dat heb ik met deze zwangerschap ook maar niet geprobeerd. Ze wist eerder dan ik dat ik zwanger was, haha. Ik kwam op bezoek en ze zei: Wat zie je er goed uit! Je straalt helemaal. En ik antwoordde met: Ik voel me anders hartstikke beroerd. Toen wist ze genoeg en ik had nog niet eens getest toen.
Hahaha moeders! Mijn moeder heeft het ook al door. We hebben vandaag besloten morgen maar gewoon te vertellen aan ouders en schoonouders. Als het mis zou gaan. (Waar we niet vanuit gaan) vertel ik het ze ook. Dus waarom nu niet😉
Ben benieuwd of ik dat ook zo ga ervaren als onze dochter het zover heeft over een jaar of 25. Helaas hier geen moeder die het aan heeft gevoeld aangezien ik 2 dagen nadat ik wist dat ik moeder zou worden het contact met mijn ouders heb verbroken... Maar wel bijzonder hoor alle moeders die het gewoon al weten voordat de dochters het nieuws komen vertellen.