moeder denkt te weten dat ik zwanger ben, wil ik nog niet!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mevrouw Pinguin, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik heb niks gezegd. Mijn buik in gehouden... vrijdag vertel ik het met een mooie echo

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moeders kennen hun kinderen nu eenmaal door en door!
    Overigens heb ik ook wel vaker met anderen dat het geen verrassing is voor me als ze vertellen dat ze zwanger zijn.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, vond ik ook, haha. Ik snap sowieso niet waarom je moeder nog niks weet. En waarom het altijd op een bijzondere manier verteld moet worden. Zwanger zijn is toch bijzonder genoeg?

4. rums

rums Niet meer actief

Eerlijk zijn tegen haar. Ze kent je zo goed dat ze ook vast doorheeft dat je net alsof doet.

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Mijn moeder wist het ook al!
    Bij de eerste was helemaal bijzonder, toen wist ik zelf nog niet eens dat ik zwanger was en kwam ik mijn tante tegen in de winkel. Die had vervolgens mn moeder gebeld of ze oma werd, want ze had gedroomd dat ik zwanger was en toen ze me was tegengekomen wist ze het zeker. Dus mijn moeder belde mij weer maar ik wist serieus van niks! Een paar dagen later had ik toch echt een positieve test in mijn handen :D

6. Ik ben nu wel benieuwd hoe het die vrijdag daarna is gegaan :D

7. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik ook!

8. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ja vertel!:D
    Ook wel bijzonder dat je moeder het meteen geraden had! Ik snap wel wat je bedoelt hoor; je had haar willen verrassen. Ze had het misschien iets subtieler kunnen aanpakken ;)

9. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ging heel goed. Ze was super blij maar zei wel 'ik wist het al'. Zijn we allemaal blij:)

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    haha, die moeders... Mijn moeder heeft het ook al door, terwijl ze op vakantie is... Maar mijn schoonmoeder heeft het ook al door! echt vreselijk, terwijl wij ook nog helemaal niet klaar zijn om het te vertellen... nou ja, gewoon vol blijven houden dat het niet zo is:D

11. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Hihi wat een helderziende mama's allemaal zeg! Die van mij was gewoon kats-verbaasd en ouderwets ontroerd toen ik t vorige week vertelde :D
    Maar ik vind t ook wel bijzonder zeg, dat sommigen dat zo aanvoelen.

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Voor mijn moeder kan ik niks geheim houden, dus dat heb ik met deze zwangerschap ook maar niet geprobeerd. Ze wist eerder dan ik dat ik zwanger was, haha.
    Ik kwam op bezoek en ze zei: Wat zie je er goed uit! Je straalt helemaal.
    En ik antwoordde met: Ik voel me anders hartstikke beroerd.
    Toen wist ze genoeg ;) en ik had nog niet eens getest toen.

13. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Hahaha moeders!
    Mijn moeder heeft het ook al door.
    We hebben vandaag besloten morgen maar gewoon te vertellen aan ouders en schoonouders.
    Als het mis zou gaan. (Waar we niet vanuit gaan) vertel ik het ze ook.
    Dus waarom nu niet😉

14. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ben benieuwd of ik dat ook zo ga ervaren als onze dochter het zover heeft over een jaar of 25.

Helaas hier geen moeder die het aan heeft gevoeld aangezien ik 2 dagen nadat ik wist dat ik moeder zou worden het contact met mijn ouders heb verbroken...

Maar wel bijzonder hoor alle moeders die het gewoon al weten voordat de dochters het nieuws komen vertellen.

Deel Deze Pagina