de leukste manieren..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Friezin87, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik ben opzoek naar de leukste manieren om te vertellen dat je zwanger bent.

kom maar op! hihi

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Een tip, maak het niet al te ingewikkeld. Mijn ouders waren al in shock met een slabbetje waarop stond: jullie worden opa en oma!

Die had ik ingepakt in een houten doosje in de vorm van een hart met een knuffeltje en een rammelaar erbij.

3. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik zou dit even neerzetten bij zwangerschap, want dit is niet de bedoeling van de lounge :)

Verder: ik gaf babysokjes aan mijn ouders en schoonouders bij de oudste. Bij de tweede heb ik mijn oudste een shirtje laten dragen met 'ik word grote zus'.

Wij hebben trouwens de reacties van iedereen bij de oudste gefilmd en dat werd een hilaaaaaarisch filmpje. Een tip, mocht je dat leuk vinden :)

4. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik gaf een pak beschuit en vroeg of ze over acht maanden de muisjes kwamen halen

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ouders: slab met leuke tekst.
    Rest van de fam wist het door de tamtam wel.
    Op Facebook heb ik na 12 weken een foto geplaatst met onze schoenen met een briefje ervoor met het geboortejaar en dan kleine babyschoentjes ernaast met ook een briefje met het jaar waarin het komt.

6. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik had een taart van een zwangere buik laten maken. Die eerste stille seconden waren echt priceless ;)

7. tonkiii

tonkiii Lid

9 aug 2014
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Gezegd dat we een nieuwe foto wilden maken voor aan onze fotomuur. Maar eigenlijk maakten we een filmpje en zeiden op het moment dat ze poseerden dat ik zwanger was. Super leuk om dan de reacties terug te kunnen kijken!

8. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    op youtube heb je heel veel grappige en ontroerende filmpjes van geboorte aankondigingen.
    Die waarop je net doet of je een foto maakt en zegt: say cheese' veranderen in 'say .... is zwanger' blijft 1 van de leukste die ik gezien heb:)

9. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier de opa's en oma's het boekje opa en oma pluis gegeven.de rest hebben we het verteld via een echofoto op een taart (verjaardag)
    de 2e x hebben we de oudste een T-shirt aangetrokken met de tekst de rug :straks ben ik niet meer in mijn... En dan voorop een eendje. (Plaatje)

10. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hier ook boekje 'Opa en Oma pluis' gegeven aan mijn ouders, met een echofoto op de eerste bladzij geplakt.

11. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik heb een tekst gemaakt. Ze moesten de eerste letter van iedere zin onder elkaar zetten... daar stond dan, Jullie krijgen een kleinkind.

12. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Moorkop maken en zodra ze die open maken komen er gekleurd muisjes naar buiten

13. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ik had bij de eerste een fotolijstjes met de echofoto en het volgende rijmpje;
    Je kunt me nog niet horen,
    Je kunt me nog niet zien
    Maar als ik in December word geboren,
    Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Bij de tweede had ik een badeendje gekocht,
    en daaraan een kaartje van mijn zoontje:
    Vanaf November ben ik niet meer in mijn 'eendje'!

14. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Bekijk bijlage 468939

Ik heb dit plaatje in elkaar geknutseld voor mijn zwager en zusje :D.
    Hebben vooral met het fotograferen heel veel lol gehad. Oja en ik had uiteindelijk een bed vol chips... Want denk nou niet dat ze 'nep' aan het eten was :p

15. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Briljant :D

16. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Pinterest staat er vol mee :) super leuk!

Wij (ik) heb onze sokken naast elkaar gelegd met de datums er bij.
    Onze ouders / brusjes / omas & opas hebben we de echo gegeven, kopietje weliswaar.

17. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    #17 Turngirl, 12 aug 2015
    Laatst bewerkt: 12 aug 2015
    Omdat wij in het ivf traject zaten wisten mijn ouders dat wij ermee bezig waren en ook de datum dat we mochten testen. Alleen waren zij toen op vakantie. Ik heb een SMS gestuurd met: lieve opa en oma, mag ik vanaf juli 2015 jullie kleinkind zijn? Xxx positieve zwangerschapstest
    Ohwja en de rest maar via Facebook. Een foto van de babykamer met de tekst erbij, zo eindejaarsbonus is ook besteedt nu nog wachten op het allerbelangrijkste!
    Ps wij waren absurd vroeg al met de meubels hoor

18. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    De opa's en oma's hebben we het gewoon verteld, gelijk na de positieve test (we konden het niet geheim houden....)
    Na de eerste echo, toen we een kloppend hartje gezien hebben, hebben we onderstaand plaatje in elkaar geknutseld en op Facebook gezet... We zijn beiden gitarist, en de groene gitaar is ook echt van m'n vriend en de zwarte van mij ;) veel leuke reacties op gehad ook haha. We wilden echt een originele en passende manier om het bekend te maken, en dit had m'n vriend verzonnen :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      1
  19. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0

Die vind ik leuk!!!!!! :) Hebben wij ook nog over gedacht maar alle ouders zijn gescheiden dus dat werd dan 4 keer.......daar trapt geen enkele broer/zus meer i natuurlijk hahaha

Ik heb voor alle ouders een filmpje gemaakt. Was leuk want op moederdag vertelde wij het goede nieuws. De moeders dachten dat het gewoon enkel voor hun was om te vertellen hoeveel we van hun houden :D In dat fimpje had ik foto's gezet met de eerste stapjes toen zij ons hielpen, de eerste communie, eerste huisje waarij ze hielp etc. etc. Ik eindigde met dat de cirkel rond was toen ze naast me stonden op mijn bruiloft. Dn stopt het beeld. En komt de vraag....hoezo was de cirkel nu rond? Dan gaat alles in sneltrein vaart terug en zie je plotseling onze eerste echo in beeld....met de tekst; de cirkel wordt rond in januari :)

Ok, ik moet toegeven, voor alle ouders heeft me dit weken gekost, maar het resultaat was fantatisch! Niet alleen waren ze allemaal verrast door het goede nieuws maar deze filmpjes hebben ze nog steeds.

20. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Had een bord besteld met daarop regels bij opa en oma: nou de eerste zin was al genoeg om het te snappen met een grote huilbui als gevolg haha!

Deel Deze Pagina