Als je naar die foto kijkt zou je haast al zeggen dat die twee ze niet allemaal op een rijtje hebben...
Ze heeft het steeds over een tweede kans, maar voor zover ik het begrijp heeft ze al 13 kansen gehad, toch? Maar ja, wat weet je nou eigenlijk van die mensen en de situatie? Vind het moeilijk om er iets over te zeggen.
Triest hoor. Vrienden van ons hebben een pleegkind (mag daar blijven tot ze volwassen is) en haar biologische moeder is net weer bevallen en die zegt ook van nou dan heb ik het toch 9 maanden bij me gehad en ze kan en mag er niet voor zorgen dus haar kindje is weer afgenomen. gelukkig zijn die 2 kindjes nu wel samen in dat gezin.
Ik kan niet oordelen over de situatie van deze mensen en of ze al dan niet veranderd zijn, maar zo'n bericht maakt me wel treurig. Al 13 kinderen in het pleegzorgcircuit en ze blijft doorgaan. En bij ons is 1 enkel kindje zo welkom en gewenst.......
Nou idd die ouders zien eruit alsof ze niet helemaal 100 zijn... Zielig idd voor die kinderen! Er zijn zoveel stellen die graag een kindje willen maar waar het niet bij lukt en bij dit soort types komen ze achter elkaar maar er voor zorgen ho maar!:x Ook wel typisch dat dit soort dingen altijd in Engeland gebeuren, was toch ook met die vrouw die haar kinderen (baby's) alleen maar frituur enzo gaf?
typisch geval van "bord voor de kop" . ik ben het met de meiden eens die zelf oh zo graag een kindje zouden willen en waar ze zo welkom zijn en zulke mensen krijgen ze aan de lopende band en raken ze aan de lopende band ook weer net zo hard kwijt.
Dit is echt diep triest ik snap ook niet dat ze doorgaan,het is toch al vreselijk als je 1e kindje wordtweggehaald,dan geef je er ook niks om.. Zieke lui dus!!
De meeste zeggen hier dat ze niets zeggen omdat ze niet weten wat de echte situatie is maar kom op zeg ze zullen toch niet zomaar de 13 kinderen bij hun ouders weg halen dat doen ze wel met een reden.. Ik vind het gewoon ziek dat je 13 kinderen op de wereld zet en bij de 14e zeg dat je nog een tweede kans wilt .. Bij zulke mensen moet je gelijk een knip zetten in die eilijders ... En ik vind dit idd triest voor mensen die al jaren bezig zijn om kindjes te krijgen waarbij het niet lukt en dat dan twee van die zieke mensen 13 kinderen op de wereld zetten ... Nee sorry kan hier niets goeds over zeggen ...
Bizar... En diep en diep triest. Hoe kan het dat er zoveel aangeboren afwijkingen bij die kinderen voorkomen?! Alleen daarom al zouden ze er mee moeten ophouden.
Pff wat moet je hier nou van zeggen Zoveel vrouwen/mannen hebben moeite met zwanger raken, zoveel stellen waarbij het gewoon niet lukt. En dan heb je die 2...een fokfabriek. grrr Ze zijn ook echt misselijkmakend en alles behalve slim. Net zolang doorgaan tot ze er 1 mag houden Dat wil dus zeggen... Als baby nr 14 word weggehaald is het een kwestie van tijd totdat baby nr 15 erin zit. Hoe kun je zo naief zijn?