Waar heb je dat gelezen dan? En verder vraag ik me af of ze telkens al jong weg gehaald zijn of dat ze een tijdje aangerommelt heeft en de kindjes daarna tegelijk afgenomen zijn. Dan zou dit wel n 2e kans kunnen zijn. Maar dan nog... We weten uit dit berichtje gewoon te weinig om te oordelen. En er komen idd wel vaker van dit soort berichtjes uit Engeland. Die met die frituur voeding idd en dat gezin met die grotere kinderen die voor die kleinere moeten zorgen en er nog 1 bij willen terwijl ze zelf niet werken en thuis de hele dag op hun gat zitten. De baby's niet verschoont worden tot een van de oudere kinderen weer thuis komt uit school en het doet. Dat was toch ook in Engeland? Maarja dan denk ik maar zo. Hoeveel van die ellendige gevallen zal nederland tellen?
Er staat een link naar een interview met ze. 1 kindje is blind, 1tje is overleden, 3 hebben een of ander syndroom dat levensbedreigend is en zo nog wel meer. Ik vind het een schande dat ze zover gaan hoor!
Deze mensen beschouwen die kinderen niet als kinderen maar als een voorwerp lijkt het wel. Onbegrijpelijk zeg! Het is geen gokkast waar je net zo lang een kwartje in doet totdat je prijs hebt. En dan al 13 keer je kind weg moeten geven, dan is het toch duidelijk dat ze er niks om geven.
Mij zegt het al genoeg dat ze maar door blijft gaan, "want de overheid zorgt toch wel voor de kinderen", Dan is het gewoon duidelijk dat deze dame ze écht niet allemaal op een rijtje heeft. Als je echt een verstandig persoon bent dan kun je het niet over je hart verkrijgen dit over je eigen kids te zeggen. Arme kindjes, en idd deze vrouw zouden ze eigenlijk moeten verbieden kinderen te krijgen... vreselijk ook voor mensen die zo graag willen en niet mogen....
Helaas kom ik ook uit zo'n gezin Ik ben de oudste van 11 broertjes en zusjes en heb een rot jeugd gehad
Ik vind het ook een schande hoe kun je nou doorgaan als al je kinderen al weg zijn gehaald dan moet je idd een steekje los hebben of meerdere
Ik heb ook een rotjeugd gehad dankzij mn vader. Ik heb juist altijd gebaald dat ik een broers of zussen had. Maar dat is altijd n dubbel gevoel geweest. Want ze zeggen gedeelde smart is halve smart. Maar mijn broers en zusjes hebben iig niet mijn rotvader als vader gehad. Enige geluk is dat ik iig tot mn moeder de kost moest verdienen ik haar had als buffer voor mn vader zn idioterie. Ga nog even die link na lezen want of ik heb er een over het hoofd gezien of hij opende niet goed en zag alleen n fototje van die ouders... Edit: Ok ik neem mn hele vorige post terug. Doorknippen die handel of gewoon helemaal eruit halen. Bij beide!