Vanavond voor het slapen gaan een pleister op de duim van mijn zoontje geplakt omdat hij zijn duim open had Nu kom ik net boven ligt hij gewoon lekker op die pleister te sabbelen Laten spoelen Maar kan dit kwaad? Moet ik iets doen?
Nee joh kan geen kwaad. Ik heb heeeeeeeel lang geduimt en ook weleens in vinger gesneden of open gehaald waardoor er een pleister om moest. Zonder die duim kon ik niet slapen dus dan ging die gewoon met pleister en al in mijn mond.
Ja dat heb ik nu gedaan, godzijdank is dat niet gebeurd want hij was al helemaal los geweekt. Wat dom van me zeg pff
Welnee. Mijn dochtertje had vanmiddag ook haar driedubbele pleister half in haar mond hangen. Weggehaald en klaar.
Nee dan had ik echt inmiddels een pleister vergiftiging want als tiener probeerde ik met verband en pleisters en anti nagelbijt spul te stoppen met duimen maar dat lukte nooit. Denk dat ik wel 100 pleisters met duimen in mijn mond heb gehad nachten lang. Is me pas gelukt te stoppen toen ik verkering kreeg die bleef slapen omdat ik dat toch wel erg lullig vond als ik daar duimend naast zou liggen
Oke dit stelt me toch wel enigszins gerust, dankje. En de rest natuurlijk ook bedankt. Eerste keer dat zoiets hier gebeurt en ben me echt kapot geschrokken
Sorry maar hier heb ik werkelijk nog nooit bij stilgestaan. Kan echt geen kwaad hoor. Hoe kom je er op ?
Ik denk dat het iets te maken heeft met mijn angsten/gas. Sorry ik snap dat het dom overkomt misschien, maar ik ben echt heel erg geschrokken.
Nee hoor helemaal niet dom en zo bedoel ik het ook niet maar ben gewoon oprecht verbaasd dat iemand hier überhaupt op komt dat dit gevaarlijk zou kunnen zijn. Een pleister in je slaap doorslikken is wel link maar dat zal ook niet zo’n vaart lopen Don’t worry!
Nou nee eigenlijk niet Ik ben heel blij met jullie berichtjes die stellen me wel iets gerust maar ik zit nog steeds te shaken en met een hartslag die door t plafond gaat
Snap ik vooral dat stukje eventueel stikken in een pleister is best een heel eng idee. Maar echt vertrouw me, die lijm doet echt niets negatiefs na 1 en zelfs niet na 100 pleisters. Neem een lekker kopje ontspannende thee en probeer het los te laten. Het is goed gegaan! Knuffel voor jou.
Nee joh, geen verwijt en voel je niet dom. Wij zijn er hier toch om elkaar te helpen. Echt niet rot om voelen hoor.
Ik begrijp heel goed dat je door je angst nog steeds in de stress zit. Vergeet niet dat je het goed opgelost hebt 1) je hebt de pleister eraf gehaald en weg gegooid en 2) je hebt een topic geopend om te vragen of het geen waar je bang voor bent klopt. Je hoeft nu verder geen actie te ondernemen want het kan geen kwaad. Probeer zover het kan weer rustig te worden, want het is ontzettend naar als je je zo voelt en in dit geval is het rationeel ook niet nodig. Knuffel voor jou en als je een reep chocola hebt zou ik die met een kop thee helemaal opeten.
Die lijm kan echt echt echt geen kwaad. De fabrikanten weten dat er mensen bestaan die duimen en dat er kinderen bestaan die erop sabbelen. Die hebben echt geen zin in schadeclaims . Daarnaast moeten hun producten aan heel veel eisen voldoen om überhaupt de markt op te mogen.En ik heb nog nooit gehoord van een kind die gestikt is in een pleister. Zo lekker zijn die dingen kennelijk niet.