Mijn moeder en ik bellen elke week een keer uitgebreid. Als we in NL zijn doen we veel samen. Vroeger toen wij ook gewoon in NL woonden deden we elke twee weken wel wat leuks zoals winkelen of een hapje eten.
Met winkelen hebben mn moeder en ik geen van beide iets, dus dat doen we nooit. Maar wel af en toe een wandeling, theatervoorstelling, museum of escaperoom samen. En dan komt het van beide kanten.
Toevallig vandaag met Mn moeder op stap geweest, was erg gezellig, dus gaan we vaker doen. We zien/spreken elkaar Wel wekelijks, maar dan altijd met de kinderen en/of Mn vader erbij.
Mijn moeder en ik doen een paar keer per jaar iets leuks samen. Wandelen, winkelen, weekendje weg ofzo. Komt van ons beiden uit, dat wisselt een beetje. Met mijn vader doe ik nooit zoiets, dus wil dat binnenkort eens voorstellen. Toch voel ik me niet mega close met mijn moeder, ik praat makkelijker met mijn schoonmoeder en dat vind ik wel jammer, ik zou dat met mijn moeder ook wel willen.
Ik doe niks met met moeder we hebben namelijk geen contact. Voor de 'breuk' kwam het contact ook vooral van mijn kant. Met mijn schoonmoeder en schoonzusjes ga ik wel eens winkelen. En met mijn eigen dochter ook, of iets anders wat ze leuk vind
Hier doe ik veel met mijn moeder. We hebben een zeer goede band waar ik hartstikke blij mee ben. Er zijn periodes dat ik het te druk heb met de kinderen, maar dan spreken we elkaar vaak telefonisch of ga ik eventjes langs.
Mijn moeder en ik wonen helaas 100 km uit elkaar. Gelukkig zie ik haar wel vaak. En we hebben sowieso 1 a 2 keer per jaar moeder/dochter dag. Toevallig was dat 2 wk geleden. Samen naar het museum geweest en lekker gegeten.
Eerder minimaal wekelijks. Al was het ook vaak ff een bak koffie drinken in een brasserie ofzo. Maar sinds een paar weken werkt zij meer en ik ook waardoor het nu twee wekelijks is ofzo. We appen bijna elke dag. Komt van beide kanten. Een tijdje meer vanuit haar dan mij, maar nu ze meer werkt is het wel van beide kanten
Nee.. helaas niet. En dat vind ik heel erg jammer. Ik zie hoe het bij vriendinnen kan en ben er stik jaloers op. Ik ga dat bij mijn dochters dus echt anders aanpakken. Ik hoop op een goede moeder/dochter(s) band.. Dat ze me alles kunnen vertellen en dat we heel regelmatig wat leuks gaan doen met zn 3e, of om de beurt. Ik mis dat heel erg Ik hoop ook dat mijn dochters het ook later goed met elkaar kunnen vinden en dat ze samen ook leuke dingen gaan doen! Ook dat mis ik bij mn zus. Al gebeurt dat héél af en toe, zou wel vaker mogen.
Mijn moeder en ik hebben een goede verstandhouding maar we doen eigenlijk weinig dingen samen. Daarentegen doe ik wel veel met mijn vader: oldtimer shows, concours hippique, dat soort dingen.
Hier niet met mijn moeder. We hebben niet zo'n beste band, tenminste verder dan de roddels over de buren komt ze niet. Zodra ik een wat "dieper" onderwerp aansnij klapt ze dicht. Met mijn schoonmoeder doe ik wel regelmatig iets leuks. Pas zijn we met schoonmoeder en alle schoonzussen naar een musical geweest. Laatst met schoonvader (ook die vinden het leuk om leuke dingen te doen ) en de kids naar het circus geweest. Of gewoon een dagje shoppen bij de ikea Het komt van beide kanten uit.
Vroeger regelmatig, nu minder ook door de kinderen. Ik heb het gevoel dat ze zich altijd zorgen maakt omdat we 'zoveel' (3) kinderen hebben en dat ik toch nooit tijd heb. Is helemaal niet waar, maar omdat we ook 300km verder wonen kan ze praktisch niets doen en ik denk dat dat toch een beetje steekt. Jammer wel. Ik hoop dat het met mijn dochters echt anders gaat.
Ik spreek mn moeder dagelijks, via de app of gewoon live. We hebben een goede band maar we doen praktisch nooit wat samen. Heel af en toe naar de tuinland of action ofzo. Ik vind het overigens prima zo
Hier hetzelfde! Maar aan dit topic te zien zijn wij zeldzame gevallen Ik zie mijn ouders bijna elke dag en we doen eigenlijk altijd wel iets samen. Of dat nou boodschappen doen is of gewoon een rondje wandelen met mijn zoontje en/of de hond. Of wij besluiten om 4 uur 's middags van "Goh, laten we bij opa en oma gaan eten"...is ook geen probleem, dan kunnen we zo aanschuiven En andersom ook. Heerlijk is dat! Dat gun ik iedereen! Ze wonen ook maar een paar kilometer van ons vandaan
Mijn moeder spreek ik (bijna) dagelijks. Door omstandigheden wil ze zelf liever niet zonder mijn vader de deur uit. We doen dus zelden iets samen. Met mijn dochter 7 jaar nu, heb ik af en toe meidenweekend, als mijn man op pad is. Ook gaan we af en toe samen paardrijden. Een les of een rit ergens door de bossen. Ik merk dat mijn dochter het echt leuk vindt om die dingen samen te doen en ik kijk ook altijd uit naar onze uitjes.
Ik spreek mijn moeder dagelijks meerdere keren, minimaal 2x per dag. Wij gaan regelmatig shoppen met mijn moeder en dan vooral gezellig naar de albert cuyp of dappermarkt. Mijn moeder is gek op de markt en ik vind het gezellig om samen met haar weg te gaan en dan samen te lunchen en te eindigen met een gebakje. Eigenlijk komt het evenveel van mij uit als van mijn moeder. De ene week bel ik of ze morgen zin heeft en weer de andere keer belt mijn moeder in de ochtend of ik straks mee ga de markt over. Tot ik kinderen kreeg gingen we elke donderdag avond samen naar koopavond. Gezellig de nieuwendijk en kalverstraat door en samen dineren met zijn tweetjes. Dat hebben we nu al 10 jaar niet meer gedaan.
Bijna nooit gedaan en mis het echt in mijn leven. Daarom gaat pleegdochter af en toe verplicht mee appeltaart vd Hema eten
Met mijn eigen moeder heb ik geen contact meer. Maar die was sowieso niet van het samen leuke dingen doen. Met mijn schoonmoeder ga ik wel regelmatig samen ergens naar toe: tuincentrum, Ikea, Makro, een dagje naar Leer of Bataviastad, samen met haar en onze dochter naar een tulpenpluktuin. De laatste tijd neem ik wat vaker het initiatief, maar zij komt er ook wel mee.