Echt een hele duffe vraag: Als jullie gaan tanken en je gaat vervolgens betalen, laat je je kind dan in de auto zitten, of neem je hem/haar mee? Aan de ene kant lijkt het me zo'n gedoe'tje om Ayla helemaal uit die stoel te halen, met mijn dikke buik mee naar binnen te sjouwen, te betalen, dan weer terug te lopen en haar weer in dat stoeltje te zetten . Aan de andere kant...dan moet ik haar dus alleen in de auto laten, en ze gaat momenteel nogal snel huilen als ik uit het zicht verdwijn... Dus....wat doen jullie. Zie de poll! (waar kan je je druk om maken hè, hahaha . Blame it on the hormones!!!)
toen mijn dochtertje nog heel klein was nam ik haar wel mee naar binnen.. maar nu laat ik haar gewoon in de auto zitten.. wij wonen ook niet in een grote stad, het is echt altijd super rustig bij het tankstation.. misschien als ik in een grote stad woonde dat ik het anders zou doen.. maarja dat kan ik zo niet zeggen
Prepare for loads of sh*t! (Ik laat der wel, als er niemand voor mij is, zitten. Weet dat ik een hele slechte mama ben)
Mijn zoon ging tot hij 5 was ALTIJD mee. Nu laat ik hem wel gewoon in zijn stoeltje zitten, maar zorg wel dat de auto in het zicht staat zodat ik hem wel kan blijven zien als ik even naar binnen sprint.
Nou ik heb schijnbaar volledig gemist dat hier al eens een hevige discussie over geweest is. Ik heb er overigens (nog geen) mening over, vandaar ook mijn vraag... (ik tankte altijd als ik uit het werk kwam, of ik liet het mijn man doen , maar nu moet ik straks dus naar Utrecht, mét Ayla en moet ik dus eerst tanken...)
Afhankelijk van waar ik tank. Bij ons 'vaste' tankstation is het rustig en verlies ik haar geen moment uit het oog en laat ik haar zitten. Vaak pin ik daar ook direct bij de pomp en sta ik dus direct naast de auto. Als ik bijvoorbeeld langs de snelweg moet tanken zal ik dit niet doen, dan neem ik haar mee. Ik heb gestemd dat ik haar laat zitten, maar dat ligt dus iets genuanceerder.
En wat bepaalt de keuze om je kindje mee te nemen of in de auto te laten? Of durf ik dat eigenlijk helemaal niet te vragen...
Laat ze zitten, meestal tank ik bij een pinstation dus das anders. Maar anders doe ik altijd raampje stukje open, deur op slot en blijf opletten onder het betalen. Nee hoor, zie het al voor me al die kids eruit omdat mama even moet betalen. Ok, oudsten zijn oud genoeg maar als ik alleen ben met jongste blijft ie ook zitten. Ook als ik bijv iets vergeten ben thuis en hij al in de auto zit, nee we parkeren niet voor de deur wel in dezelfde straat.
Ik laat jayden in de auto zitten, doe wel de auto op slot en de auto staat in mijn zicht. Het is in een dorp dus lekker rustig bij het tanken en iedereen kent iedereen haha.
Ik heb ze altijd in de auto laten zitten. Het was meer werk en gedoe (zowel voor mezelf als de kids) om de tweeling als baby eruit te halen dan ze even in de auto te laten. Dat heb ik altijd zo gelaten eigenlijk. Ik zorg er wel voor dat ik goed zicht op de auto heb.
ik probeer altijd te tanken als Gijs er niet bij is maar als ik dan toch ga tanken...ga ik of naar een onbemande benzinepomp met pinnen bij de tank, zodat hij kan blijven zitten. en als het echt moet, uit nood, dan neem ik hem mee naar binnen (zie altijd hele scenario's voor me dat ze me auto jatten ofzo met Gijs erin )
Dat zou ik zelf dus niet snel doen he , mn deuren op slot. Het idee dat je er niet heel snel bij kunt zijn als er tóch wat gebeurd. (geen kritiek verder , ik weet wat voor discussies dit topic altijd meebrengt ) Ik laat hem overigens ook gewoon zitten , wel ook in zicht.
Ik zou ze denk ik laten zitten. Je bent maar 2 min weg en je kan de auto de hele tijd in de gaten houden. Wel zou ik er voor zorgen dat de auto op slot is, maar dat doe ik nu eigenlijk ook al. Scheelt misschien dat ik altijd bij een vast station tank, en iedereen daar weet wie ik ben, welke auto's bij mij horen en wie mijn vriend is (die daar om beroepstechnische redenen zo'n 3 keer per week komt) Zou ik op/bij een snelweg moeten tanken, zou ik ze sowieso mee nemen
Tot dat Levi anderhalf was nam ik hem altijd mee naar binnen. Daarna werd het toch wel een gedoe ( hij wilde daarna bv niet meer terug in zijn stoeltje ). Ik ga wel altijd naar de bp hier in het dorp. Daar werken ook veel bekenden dus vaak kletsen die wat met Levi terwijl ik afreken. Staat er niemand bij de auto doe ik deze trouwens wel op slot
Ik tank meestal bij een onbemand station. Dan laat ik hem gewoon zitten. Of een klein bemand tankstation ook wel. Alleen bij sommige grotere, dan neem ik hem mee, omdat ik dan de auto vaak niet meer kan zien. Dat is misschien 2 keer per jaar ..