Voor vanavond als er visite is hebben we lekker chipjes etc frituurhapjes en ik ga gevulde eieren maken Nu doe ik altijd eigeel mengen met mayo en dan kruiden erdoor. Welke kruiden wisselt elke keer. Ik hou van uitproberen. Maar nu de vraag hoe maken jullie ze???
Ik gebruik mayo drupje curry klein stukje heel fijn gesnipperde ui. Soms peper en zout maar door de curry zit er al lekker smaak aan.
Sjalotje fijn snijden. Mayo Kerrie poeder Knoflook poeder Paprika poeder Fijn gesneden peterselie Zout peper Dat mengen met het eigeel En dan in een spuitzak doen en de eitjes vullen
Eigeel, mayo, ketchup, klein beetje mosterd, kerriepoeder, cayennepoeder (paprika/chili). Evt hele kleine stukjes augurk erdoor. Oh en altijd wat peterselie als garnering erop maar das meer voor de show als voor de smaak.
Laatst er een schepje rode pesto doorgedaan, samen met wat mayo en hele fijne gesneden geroosterde rode paprika erdoor, lekker!
Haha heel saai. Doet me aan mijn moeder denken die zei laatst op een verjaardag daar doe jij even wat zout en mayo op de eieren. Heb haar heel raar aangekeken en toen gaan tiveren met kruiden haha
Maggie!! Heerlijk! Ik doe er altijd nog peper en een beetje zout bij, bieslook of peterselie. Maar Maggie moet erin.
Mijn oma maakte altijd gevulde eieren met eigeel, yogonaise, maggi en paprikapoeder en dan een toefje zaanse mayonaise er boven op. Dit waren voor mij altijd de lekkerste gevulde eieren.
Ik doe er altijd kipfilet doorheen. Bakken, dan met een vork helemaal uitpluizen en dat door het eigeel met mayo, zout, peper, beetje ketchup en een gesnipperd augurkje.
Dit soort dingen moet ik nooit lezen want dan wil ik het ook maken Ik maak het met eigeel, mayonaise, ketchup, gesnipperde zilverui, augurk in hele kleine stukjes, bieslook, peper, zout en kerriepoeder. Paprikapoeder er bij door doe ik ook wel eens maar dat vergeet ik al maanden te halen bedenk ik me nu.