Moeder doodt meisje (1)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Abri, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn ouders wonen schuin tegenover het huis waar het gebeurde.. Mijn moeder was gister jarig, dus mijn zoontje en ik waren daar dus, toen alle toeters en bellen loskwamen..

We hadden al heel snel door dat er echt iets heel ergs mis was. Hulpverleners die letterlijk uit de auto springen, en naar binnen rennen.. Straat die afgezet wordt met lint.. En vervolgens de traumaheli die achter de flat van mijn ouders landde..

Die moeder moet hoe dan ook goed in de knoop hebben gezeten, dat ze dit gedaan heeft, mocht het idd geen ongeluk zijn geweest.

Het rare is.. Ik kwam gister rond half drie bij mijn ouders aan, en toen ik mijn zoon uit de auto haalde, en naar de voordeur liep, heb ik vanuit dat huis, of de tuin van dat huis, iemand verschrikkelijk horen gillen.. Echt ijzingwekkend gewoon. Dat ging door merg en been.. Het was echt een soort oerkreet :eek:h god nee!! werd er gegild..
    Het stomme is, ik krijg dat geluid niet uit mijn hoofd..

Bah bah bah...

2. Het wrange hieraan is, is dat deze moeder, en waarschijnlijk ook vader want ik weet niet of die in beeld was, in elk geval ook heel veel moeite heeft moeten doen om dit kindje te krijgen..
    Ze was zo trots, en zo gelukkig toen ze eindelijk zwanger was. En nu....:x

3. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

ziek gestoorde .......

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Oh bah.... :(

En wederom een gezin wat hulp nodig had en niet kreeg?

5. Moon28

Moon28 Niet meer actief

krijg tranen.van je laatste regels. Dat krijg je niet gauw uit je hoofd vooral niet wetende waar het vandaan kwam :(

6. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Een pagina terug lees ik dat et jeugdzorg was bij dit.gezin. is het ná de geboorte zo gekomen dat het slecht ging?

Er moet altijd iets ergs gebeuren.eer et gehoor gegeven word he!

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Mijn 17 maanden oude jochie kan zó ongelofelijk vervelend zijn en het bloed onder mijn nagels uithalen.
    En toch kan ik me niet indenken dat iemand zijn kind (per ongeluk of expres) zou vermoorden. Ik heb er meestal zelfs moeite mee om hem eens flink aan te pakken als dat nodig is (doe ik wel hoor ;)).

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Vreselijk..... Echt walgelijk...

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

O jeetje...nu weet ik het....jeetje....

Ik was gistermiddag met Aiden aan het wandelen toen opeens die traumahelikopter overvloog. Ik verkeerde in de veronderstelling dat er ergens een ernstig ongeluk was gebeurd, maar het was natuurlijk dit...

Natuurlijk heb ik gisteren het nieuws wel meteen meegekregen, maar ik realiseer het me nu pas van die traumaheli....

Zo vreselijk dit.

Mijn moeder zei ook al: als ze het niet meer aan kon, laat ze het kindje dan naar iemand anders toe brengen of afstaan. Maar niet het leven ontnemen.
    Zo oneerlijk!
    :(:(:(

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De baby was niet in gevaar.

Dat blijkt wel weer.....Zucht.....:(

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ik las in de krant vanmorgen dat de baby dood gevonden is in de wc. :(

12. Ik weet verder niet het fijne van dit gezin, maar ik weet wel dat buren al regelmatig hulp hadden ingeroepen. En er werd idd gezegd dat de baby niet in gevaar was. Nou dat blijkt.

Mijn moeder sprak de oma van het meisje nog weleens, die paste veel op. Gistermorgen ook, toen is ze oma en het meisje nog tegengekomen toen ze naar de winkel ging.

Ik probeer om het niet teveel aan te trekken, maar das moeilijk, denk door dat geluid... Tis wel fijn om het hier weg te kunnen schrijven..

13. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Zou ze haar dan hebben proberen te straffen door op te sluiten in de wc? Ik zoek ook weleens naar een geschikte plek om mijn mannetje even een timeout te geven maar ik heb hem nog niet gevonden, misschien dacht zij dat de wc wel een goede plek was..
    En dat het kleintje dan voorover gevallen is en verdronken?

14. Dat van die wc heb ik idd ook gehoord, maar nog niet aan gedacht tot ik het net las.

Mss is het dan wel onoplettendheid geweest, een ongeluk, dat zij even niet opgelet had, en dat ze daarom voor zichzelf vind dat zij verantwoordelijk is voor de dood. Tis ik weet het niet hoor, zou kunnen natuurlijk. Maakt het allemaal niet minder erg..

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik lees allemaal dat er signalen waren uit de buurt. Mensen die zelf Jeugdzorg hebben ingeschakeld voor dit gezin. Maar waarom dan? Wat gebeurde er dan voor deze zwarte dag? Was zij depressief of agressief?

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Het komt voor jou wel heel erg dichtbij, wat naar dat je dat geluid hebt gehoord. Hopelijk voor jezelf kun je dat snel een plekje geven.

Verder wil ik mensen vragen niet te snel oordelen als je de situatie niet kent. Ik lees hier reacties als k*twijf en achterlijk en gestoord. Tuurlijk is het niet gewoon, maar iemand vermoord zijn kind niet zomaar.

Geloof me, ik heb van dichtbij gezien hoe het is om een psychose te krijgen en letterlijk niet meer te weten wat je doet. Stemmen in je hoofd die je vertellen dat je je kind moet vermoorden, echt het bestaat. Iemand die in zo'n situatie verkeert beseft het echt niet. Daarom is het ook zorg dat die mensen zo snel mogelijk opgenomen worden. Echt heel erg om te lezen dat bepaalde instanties gefaald hebben, arm meiske :(

17. susy26

susy26 Niet meer actief

dan ben je niet goed in je hoofd, vreselijk!

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Dat soort mensen moeten ze per direct steriliseren. Verschrikkelijk.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Geen woorden voor , baarmoeder er uit halen zo dat ze nooit weer een kind kan krijgen.
    Moet er niet aan denken dat mijn nichtje wat over komt is net zo oud nu pff.

20. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

zo wat een rake reacties.........

voorop gesteld ik vind wat er gebeurt is verschrikkelijk, jammer dat het zover is gekomen voor dat kindje en dat er toch al diverse schreeuwen om hulp zijn geweest zonder resultaat. daar was hulp zo nodig en dat kregen ze niet en andere gezinnen wordt onterecht aangemeld bij jeugdzorg( en ja dat is echt zo)

ik wordt verdrietig van het voorval maar...... ik wordt ook verdrietig als ik jullie reacties zo lees!:$:$

als ik jullie reacties zo lees snap ik steeds beter waarom moeders met die gedachtens dit niet durven te vertellen.
    ik heb zelf een pnd, ook erge gedachtens gehad waarbij het echt ging over het ombrengen van mijn zoontje.
    ik heb direct hulp gezocht, maar geloof me dat is moeilijk.
    mensen geloven je niet zo snel hoor, ja als het te laat is. en dan wordt je uitgemaakt voor vanalles.
    het is zo makkelijk om een oordeel te vellen over iets wat je niet hebt mee gemaakt van dichtbij, je komt echt niet zomaar zo ver en toch wordt je dan voor vanalles uitgemaakt.
    ik vind het erg voor de baby maar ook voor de moeder, zulke dingen denk je een tijdje en ineens heb je het toch gedaan. deze moeder moet leren leven met het voorval, hoop voor haar dat ze daarbij niet hoeft te lezen/horen wat voor reacties sommige mensen op dit verhaal geven........

Deel Deze Pagina