Nu op RTL4! wat een wijf zeg! sorry! Beetje haar eigen man voor l*l zetten, en dom lachen om haar eigen antwoorden. Man, man.. wat erg! Ik irriteer me rot, maar blijf toch kijken!
volgens mij is deze aflevering oud.. maar vind dr ook erg, denk alleen dat haar man deze dingen wel al weet.
Dat denk ik ook.. Mannetje van mij zei net: ,, Joelle, ik had dit niet uitgevochten via de tv'' maar na de uitzending. Ik zei nog ,als jij er had gezeten had ik willen weten met wie, wanneer en waarom.. haha.
Haha Pffft ik zit er naar te kijken en ben echt stom verbaasd! Jeeeejh hé, wat zal die man zich lullig voelen.. Zit hier met plaatsvervangende schaamte. Mensen doen echt alles voor geld lijkt het wel. Zou dit nou echt zo zijn of doorgestoken kaart?? Leuk maandag op het werk bij de koffieautomaat: "zag je vrouw nog op tv.." ehmm...
Hahah jaaah dat dacht wij hier dus ookal!!! Zijn dus niet gek hahah. Jeetje sommige dingen vinden wij niet zulke schokkende vragen zoals over de vrijgezel. Maar al die dingen over zoenen enzo...nou sorry maar vind het echt neit normaal hoe zij erop reageert...
Denk dat ik mijn lief eens even een lekker potje op zijn oog zou slaan als ik daar op de plek van die man zou zitten. Wat nou zoenen met een ander en me daar publiekelijk mee voor lul zetten *pof* pak aan!
hahahahhhaa! Ik ook! als daar mijn man zit en die reageerd zo.. boh.. dan hadden ze tv! Echt! en kijkcijfers van heb ik me jou daar. Ik prik hem dan zo met twee vingers in zijn ogen.