Wie van de Dames kijken er? Vind het soms wel een beetje dom hoe ze in de schulden raken. Misschien mag ik dat niet zeggen maar vaak zag ik in andere programmas de grootste plasma's en andere dingen. Wat is dan belangrijk. Ik wil niemand aanvallen maar ben zelf niet zo op geld lenen voor luxe dingen.
Ben ook aa t kijken...tja kennelijk zijn veel mensen met zulke problemen. Begrijp alleen 1 ding dit keer niet, NIEMAND weet van de schulden...maar je gaat wel voor de camera vertellen.
Ik kijk idd ook. Ik begrijp het ook niet hoe zulke jonge mensen al zulke grote schulden kunnen hebben. Je bent er toch zelf bij. Dom hoor, al dat geld lenen. En misschien mag ik het niet zeggen maar ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo verstandig dat ze voor een 3e kindje kiezen terwijl ze het financieel zo slecht hebben. Maar dat is mijn mening.
Ik kijk ook! Volgens mij is het een herhaling, maar dat even terzijde... Tja... ik vind het ook altijd lastig! Je kunt zo ineens in de schulden raken, (dom of niet, dat doet er niet toe, het is zo gebeurd), maar ik snap bijv. ook niet dat je dan kiest voor 3 kinderen terwijl je al dikke schulden hebt! Kinderen kosten gewoon geld, hoe duur je het zelf ook maakt... Maar goed... mijn bescheiden mening, ik wil ook niemand hun kinderwens ontzeggen, maar wees alsjeblieft realistisch...
Oh gelukkig ben ik niet de enige. Mij is geleerd je moet roeien met de riemen die je hebt. En iedereen wil wel leuke en duurdere kleren voor de kinderen maar wat niet kan kan niet. Er zijn zo veel die naár de buurman' kijken en niet in eigen portomonee. En ik heb het niet over medische schulden of mensen die werleloos zijn geraakt daar heb ik medelij mee. Maar niet met mensen die alles willen hebben en niets kunnen betalen.
jeeeeeeeeezes 8100 euro aan boodschappen per jaar, aan eten en drinken! dat is 700 euro per maand what the fuuuuuuuuuck wij komen met 200 euro per maand prima rond, dat is 2400 euro per jaar.
Jeetje...pff...! wij hebben ook wel een slechtere tijd gehad (ex werkgever die me weigerde te betalen) maar toen hebben we rustig aan gedaan.Nu kunnen we gelukkig weer ruim leven.maar koop echt niets dat ik niet kan betalen pff
als je geen schulden hebt dan zie ik het probleem niet zo ik red dit met 1 kind zelfs maar inderdaad als het geld er niet is tja dan denk ik alleen maar hoe kun je het dan kopen>????
nja ik geef geen 100 euro per maand uit aan kinderschoenen. Kinderen hoeven toch niet elke maand 2 paar schoenen te hebben ( of 1 paar per kind per maand) Luc krijgt 1 keer per 3 maanden nieuwe schoenen, hij heeft nu 6 paar schoenen in de kast staan.
tja en zo komen ze ook weer aan het programma ons kind is te dik 700 euro wegeten per maand pfffff dat is echt veel
Kijk bepaalde dingen kun je niet zonder als gezin bijv. de wasmachine maar de droger is eigenlijk luxe.
Tja, als je iets koopt waar je geen geld voor hebt, krijg je dus schulden! Idd, aan de lucht drogen is gratis! Scheelt je de aanschaf én de lopende kosten
Nou ja zeg, niet normaal!! Wat een bedragen zeg, mijn oren klapperen ervan! 8100 euro aan boodschappen, ze thuis laten bezorgen, 1250 euro aan kinderschoenen?? Ongelofelijk, wat boodschappen betreft vraag ik me af: hoe krijg je het allemaal opgegeten?? En de kinderschoenen: nou als je het kunt betalen, moet iedereen lekker zelf weten dan maar zij kunnen het écht niet betalen, doen het tóch, ik denk dan: HOE doen ze dat?! En inderdaad, niemand weet ervan, dus vertellen we het nu lekker aan de hele stad
nee het hoeft niet nee.... maar als ik het kan betalen en ik vind dat leuk om te doen waarom niet daarbij ik kan het me wel veroorloven en hun op dat programma dus niet
Ben het Mirrel eens als je het kunt betalen al vreet je voor 1000 euro op en koop je voor 1000 aan schoenen. Als je het kunt betalen hoef je aan niemand verantwoording af te leggen. Maaar deze mensen kunnen het niet betalen en dan zeggen ik weet niet hoe het zo ver kon komen. Gewoon uitgeven wat je hebt en niet meer.
dan moet je dat gewoon doen ja. Ik gebruik dat geld bijvoorbeeld om weg te zetten om 2x per jaar op vakantie te kunnen, zo doet ieder zijn ding