Hoi dames, Sinds woensdag weten we dat we een derde meisje op komst is. Geweldig!! Onze grote meiden heten A.nouk en R.oos. Nu vind ik De naam Isabel al jaren geweldig en mijn man is ook niet gelijk negatief. Nu vraag ik me af wat jullie er überhaupt van vinden en of de naam bij die van haar grote zussen past. Is hij niet te lang naast Roos en is hij niet wat over de datum? Groetjes An
ik vind het een klassieker worden. een naam die je in alle leeftijden hoord,en dat vind ik positief. vind het een mooie naam! je ziet soms variaties als IsaBo maar dat is dan weer zo geknutseld
Hele mooie naam! Past ook prima bij de namen van je andere dochters. Ik vind Isa dan weer helemaal niks als naam, dat vind ik echt een afkorting.
Kan wel, maar ik zou Isa, Ise / Ize of Liselot er mooier bij vinden. Ik vind Isabel wat saai / soft, terwijl de namen van de zussen juist heel krachtig vind, met een vleugje zoet en een vleugje stoer.
Wat een reacties al, leuk!! Isa/Ise ook erg leuk, maar geen optie aangezien ons buurmeisje zo heet. Zelf vind ik Isabel(le) niet zo soft, maar dat kan zijn omdat ik hem associeer met een stoere meid van vroeger die zo heet. Het is zo lastig deze keer, vooral omdat het echt een nakomertje is en er in onze omgeving al zoveel meisjes met leuke namen zijn. Liz vind ik ook heel erg leuk, maar ik weet bijna zeker dat mijn schoonzusje, die eerder bevalt van een meisjestweeling, deze naam bovenaan haar lijstje heeft staan.
Isabel leuk! Ik kende een heleboel Anouks van mijn leeftijd dus die vind ik juist beetje geweest haha grappig hoe dat kan verschillen. Wel allemaal leuk hoor! Zeker verschil in lettergrepen, 2, 3 en 1 maakt het mooi