Man (42) met lege tank laat kinderen (4 en 7) in auto

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Een man van 42 was zonder benzine komen te staan op de A12. Hij had een elektrische scooter in zijn bestelbus staan en reed daarmee, tegen het verkeer in, naar het tankstation dat hij kort daarvoor gepasseerd was.
    Dit werd opgemerkt door de KLPD, die hem aanhield. In zijn bus bleken twee kinderen, van 4 en 7 jaar, te zitten.

Dit was niet de eerste keer dat de man zonder benzine kwam te staan. Vorig naar zomer overkwam hem hetzelfde, alleen toen werd hij aangehouden omdat hij te voet over de vluchtstrook naar het tankstation liep...

Lees hier het hele artikel:
    Met scooter tegen het verkeer in op A12 | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Voor de mensen die denken dat het niet zo erg is om je kids alleen in de auto te laten op de vluchtstrook, moeten dit maar eens zien kijken:
    http://www.youtube.com/watch?v=cIJGy_g1mEQ
    Ook met pech, blijf je NIET in je auto zitten op de vluchtstrook. Je stapt uit en gaat achter de vangrail staan. Daarom heb ik ook altijd een extra trui en een paraplu in de auto liggen. Maar je laat NIET je kinderen alleen achter!!!

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat filmpje vind ik uuhh, iets te nep haha...

Maar wat een rare man, sowieso ook nog met de scooter gaan rijden?! Wat bestaan er toch rare mensen

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat filmpje is in scene gezet, om te laten zien wat er KAN gebeuren...
    Had je liever een echt filmpje gezien, met bloed op de voorruit?
    Dit filmpje is wél echt: http://www.youtube.com/watch?v=oJLsVVopzDY
    Lees vooral de beschrijving eronder.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat een idioten heb je toch, je kostbaarste bezit gewoon gevaar laten lopen. Filmpje ziet er idd in scene gezet uit maar het gebeurt wel s echt hoor. Heb al een paar keer van die filmpjes van amerikaanse politiewagens gezien die zo'n camera er in hebben. Ze raden je niet voor niks aan om achter de vangrail te gaan staan.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb het idee dat deze man die kinderen niet als zijn kostbaarste bezit ziet...

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    en dat maakt het dan nog triester dan het al was:(

7. Dana

Dana Niet meer actief

vreselijk wat een idioot, het gebeurt hem vaker zo te lezen en dit zijn dan toevallig de keren dat hij "gepakt" is.

hij heeft niet alleen zijn kinderen in gevaar gebracht maar ook zichzelf door tegen het verkeer in op de vluchtstrook terug te gaan op een scooter!

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dan ga je toch denken dat deze man zwakbegaafd is ofzo?
    Als je meerdere keren zonder benzine komt te staan is al dom, laat staan die acties die hij uitvoerd om aan benzine te komen.

Arme kinderen, wat voor domme dingen doet deze vader nog meer vraag ik me af?

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Er stond nergens dat hij de vader was... ik ga er ook vanuit, maar je weet het niet...

En de moeder dan? Zou die dit te horen krijgen? Zou ze zich er wat van aan trekken?

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Indd...

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Moeten we hier uit nu concluderen dat de beste man wel vooruit kan denken naar een nieuwe etappe vluchtstrookje lopen omdat zn benzine weer op is maar niet kan bedenken dat t wellicht handiger is om te zorgen dat je NIET stil komt te staan? ;)

Ik zou ze niet eens alleen achter laten in de auto al stonden ze niet op de vluchtstrook maar op een pakeer plek! Je weet toch nooit wat er kan gebeuren zeg! :x

12. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ervoor zorgen dat je tank nooit leeg geraakt lijkt mij de enigste oplossing
    want zowel je kinderen laten zitten op de pechstrook
    als ze meenemen lijkt me echt geen veilig idee

Deel Deze Pagina