brandon heeft gene schimmelinfectie meer. en de verkoudheid is ook over. alleen nu doet die sinds 4 dagen steeds zijn handen tegen zijn kop. niet zo als die moe maar echt slaan zegmaar en dan vasthoudne zijn hoofd. ook wil hij sinds vandaag niet meer eten alleen drinken. ook heeft die een temp van 38.0 meiden hebben jullie ene idee of is dit gewoon een raar iets wat van zelf overgaat
Als hij oorontsteking heeft zou je dat misschien ook kunnen zien aan het feit dat een oor dan erg rood en warm is. Misschien dat je een kinderasprientje of zetpilletje in huis hebt. Dan zakt de verhoging misschien ook wat.
als hij oorpijn heeft grijpt hij toch naar zijn oor en niet hoofd toch (lijk mij) maar bel de dokter joh weet je meteen genoeg(hoop ik) dit zijn geen leuke dingen. misschien ben ik te overbezorgd maar als terence wat heeft en ik snap het niet bel ik ze meteen.
ook slaapt die veel nu. en als die wakker is jengelt hij ook. en soms maakt die rare geluiden en net op het anakleed kussen toen die lag om om te kleden deed die het weer en wilde hij ook huilen alleen de tranen kwamen niet en het leek net alsof hij zijn stem kwijt is. hij grijpt niet echt naar zijn oren het is echt zijn voorhoofd en soms achterhoofd. gelukkig ligt die nu op bed. ben benieuwd wat die morgen doet.
he daantje hoe is het met je kindje? je zei dat zij/hij verkouden is geweest misschien voorhoofdsholte ontsteking? beterschap liefs femke
vanmorgen was het nog net zo ramp. wel heeft de pap voor de helft op en ook zijn banaan maar dta was gister ook zo. hij is nu logeren bij oma want ik moet zo werken. verder drinkt die veel slaapt veel en zit steeds ana zijn hoofd. dadelijk maar even me moeder bellen hoe is gegaan want hij gaat zo naar bed toe
Hier de apo-assitente Denk toch aan oorontsteking of een druk op zn oren na zn verkoudheid. Probeer zn neus te sprayen met zoutwateroplossing (dan gaat de buis van zn neus naar zn oren open)en check zn temperatuur. Als ie koorts heeft is het waarschijlijk een ooronsteking! Dan moet je langs een dokter! Succes en beterschap
even ene update. eten en drinken doet die gelukkig wel weer. alleen hij klinkt zo schor echt niet leuk. vanmorgen wou die mama zeggen nou op fluister nivo kwam het eruit. ook zagen we gister dat zijn onderlip wat wit was. was echt raar vandaag is die onderlip me niet zo opgevallen omdta ike rniet echt op gelet heb toch maar even de dokter gebeld. om 13 uur half 2 moet ik terug bellen want dan is het telefoonis spreekuur en dan kijg je gelijk een dokter aan de telefoon. zij dat even bekijken of we langs moeten komen of wat dan ook. hou jullie op d ehoogte