Mijn vraag is eigenlijk: In welke week hebben jullie voor het eerst het hartje van de baby gehoord? Ik ga met 9 weken voor het eerst na de verloskundige voor de intake gesprek en ben erg benieuwd of het hartje dan al te horen is. Liefs Hummel.
Ik ben toevallig van week voor de eerste keer naar de vk geweest, maar ze heeft niet naar het hartje geluisterd. Volgens mij doen ze dat pas vanaf ongeveer 12 weken omdat het anders moeilijk tot niet te vinden is ( dacht ik tenminste hoor). Ze hebben bij mij wel bloed afgenomen en gewogen en ons honderd en een vragen gesteld maar verder nog niks.
ik liep bij de gyn en had daar de echo met 6 weken en 4 dagen en toen was al heel duidelijk het hartje te horen en toen ik naar de vk moest met 10 weken kregen we ook weer het hartje te horen en het ook heel goed en duidelijk te zien vond dat ze er meer aandacht aan besteedde dan de gyn
Het echo appartaat bij de ivf arts had geen geluid dus moesten we wachten tot de eerste keer bij de vk. Dat was met 11.4 wk dacht ik....
Wij hebben voor het eerst het hartje gehoord met 10 weken, dit was een echo apparaat met geluid bij het echobureau. Bij de verloskundige met de doptone voor het eerst het hartje gehoord met 13 weken.
bij de VK met 11 weken wel geluisterd maar kreeg het niet gevonden. Bij de echo 2 dagen later hartje gezien en bij 16 weken bij de VK voor het eerst het hartje gehoord.
Ik heb het hartje van de baby nog niet gehoord bij de VK alleen 2 keer gezien op de echo. Ikzelf heb hem thuis gehoord met de angelsound toen ik precies 10 weken was, en tijdens de pretecho met 14 weken 3 dagen.
Vandaag voor de 2e x bij de vk geweest, hartje wel weer gezien, maar helaas niet gehoord, kon het niet goed vinden, dus dat is wat voor bij 16 weken. Groetjes Sonja
Hartje gezien met precies 11 weken bij de echo. Hartje gehoord voor het eerst bij de vk met 12weken en 6 dagen. Heel mooi om te horen. Onze vk luistert trouwens nog niet voor de 12 weken.
Hartje gehoord met 6 weken 1 dag bij de gyn via het echo-apparaat, en zelf gehoord met de angelsound met 10 weken 5 dagen. Liefs, Tanya
Bij de VK gehoord met 14.6 week. Ze doen het bij ons ook niet voor 12 week. Had hem al wel 2x gezien op een echo.
Met week 15 kon ze het nog niet vinden dus 4 weken later met 19 weken. Er is toen wel een echo gemaakt hoor en die was goed......
Ik had trouwens ook nog de optie na 12 weken, maar ik zie dat dat verkeerd is gegaan. Die staat er helaas niet tussen. Liefs Hummel.
Bij mij met de doptone 14 weken,wat ik weet is dat ze het ook niet eerder doen of kunnen horen met een doptone,en daar ook heel vorozichtig mee zijn om de aanstaande ouders niet ongerust te maken als ze het niet kunnen horen. groetjes jeslin
Ik heb het hartje nog niet gehoord wel gezien (bij 9 weken) volgende week woensdag naar v.k hoop dan het hartje te horen.
Toen ik 8 weken zwanger was, ging ik voor het eerst naar de verloskundige. Tot mijn verbazing konden we het hartje al horen. Ik moest er spontaan van lachen en toen wij hij verdwenen. Groeten van Friezin