geen kleren ofzo, dat is de hele familie doorgegaan dus echt tot op de draad versleten wel een wiegje waar ik zelf in gelegen heb, plus mijn broertjes, mijn zusje, en een heleboel neven en nichten! daar komt ons kindje straks ook in te slapen!
Mijn wieg van vroeger staat nog bij mijn oma op zolder, evenals de box en het badje en nog wat dingetjes. Die wieg ga ik zeker ophalen als het zover mocht zijn! Van mijn vriend is ook de wieg er nog, en ik denk dat zijn moeder tzt wel door laat schemeren dat we die wieg moeten gebruiken, zo is ze wel. Nou ja, kan altijd nog als wiegje erbij gebruiken of zo. Verder geen kleertjes en zo. Wel een paar ouwe knuffels, maar dat zijn meer "museumstukken"
Leuk topic! Ik heb nog -mijn lievelingsknuffel, gekregen bij mn geboorte -dekentje, ook vanaf geboorte - 1 wit met roze hemdje mt 68 (ik vind het zo ontzettend jammer dat ik niet meer kleertjes nog heb, ik zou het mijn zoon/dochter echt wel aandoen!) -Mijn ouders hebben op de schuur mijn eerste klompjes vastgetimmerd. -Duplo waar ik zelf mee gespeeld heb Man heeft nog: - Eerste schoentje -Lievelingsknuffel -Bijt-ring met iets zilvers eraan Hier helaas van beide kanten geen familie-wieg
ik heb echt alles nog van vroeger van ledikant tot de katoenen luiers ga niet alles gebruiken wel de ledikant alleen een nieuw matras erin en de luiers uiteraard niet
Ons meisje ligt in de familie wieg. Mijn man heeft er vroger ingelegen. In totaal in ons misje de 14e di erin ligt. Ook de commode is al meer dan 35 jaar oud en opgeknapt door de opa van mijn man. Verder heeft mijn moeder alles bewaard van mij van vroeger. Als zij oppasdag heeft dan slaapt mijn meisje dus ook in mijn oude ledikantje en ligt in mijn oude kinderwagen, met de oude lakentjes en dekentjes. Erg gaaf vind ik. Ook heeft ze een paar bijzondere jurkjes aangehad van mij van vroeger, alleen om er even een foto van te maken. Wel leuk voor later. Moeder en dochter in dezelfde kleding als baby
Ook wij kregen een hoop kleding en spulletjes van de oma's, toch wel heel bijzonder hoor. Zo heeft ons meisje regelmatig een jurkje aan gehad die ik ook aan heb gehad. Bepaalde dingen waren niet onze smaak maar hebben we gewoon een keertje aan gedaan voor de foto . Zo heeft ze nu ook soms schoentjes aan die ik aan heb gehad en een stoere trui die van mijn vriend is geweest. Ook slaapt ze regelmatig onder het lakentje waaronder mijn vriend heeft geslapen (was zijn eerste lakentje). Vind het toch wel een lief en grappig/bijzonder idee. Van bepaalde dingen hadden we zoiets van iekkkk maar dat begrepen de oma's gelukkig ook wel
mijn moeder heeft mijn babykleren en schoentjes nog bewaard, ik doe ze niet aan bij mijn baby, omdat ik het niet mooi vind en omdat het erg oud is en na 1 keer wassen uit elkaar valt vrees ik
Mijn schoonmoeder heeft een wiegje waar de hele familie in heeft gelegen geloof ik , maar ben zelf niet zo geintereseerd. M'n oma heeft ook nog een ledikant van mij waar ik in heb geslapen vroeger , en dat vind ik dan wel weer leuk.. haha erg he ! Nee iedereen komt met spullen , wil je dit wil je dat blabla , ook veel 2e hands enzo.. Vind ik opzig erg lief , maar sommige dingen koop ik liever nieuw.. Een box die al de hele familie is rondgeweest vind ik niet erg fris , Baby's kwijlen erop en willen ook nog wel is bijten enzo.. Dan sla ik liever even over..