Moeder en zoon zijn hopeloos verliefd, willen trouwen en een baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jadele, 8 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moeder (51) wil kind met haar biologische zoon (32)

Mijn enige reactie: :(:$:(:$

Een Britse moeder die haar zoon dertig jaar geleden ter adoptie afstond, heeft nu weer goed contact met haar kind. Een beetje te goed misschien. De twee zijn hopeloos verliefd op elkaar en willen zelfs samen een baby. „Ons seksleven is fantastisch.”

De 51-jarige Kim West en haar biologische zoon Ben Ford (32) zijn al twee jaar samen. Naast een kind willen ze ook heel graag trouwen, zeggen ze tegen de Britse krant The New Day.
    Zoon Ben, die in de Verenigde Staten woonde en zijn moeder nog nooit gezien had, stuurde in 2013 uit het niets een brief. De twee belden daarna geregeld. „Het was alsof we elkaar al jaren kenden,” zegt Kim.

Kim kwam er naar eigen zeggen achter dat ze meer voelde voor haar zoon, toen ze ’sexy dromen’ over hem kreeg. Op internet las ze dat meer mensen zich sexueel aangetrokken voelen tot andere gezinsleden, en daarna durfde ze het aan om een date te regelen.
    De twee ontmoetten elkaar in een hotel. Na een fles champagne volgde de eerste kus. Niet veel later hadden ze seks. Drie dagen later biechtte Ben op aan zijn vrouw dat hij het met zijn moeder deed.
    Moeder en zoon wonen nu samen in de staat Michigan. „Ik weet dat mensen ons walgelijk vinden,” zegt Kim tegen de krant. „Ze zullen vinden dat we onze gevoelens moeten onderdrukken. Maar als je dit soort liefde voor elkaar voelt wil je er alles voor opgeven, ervoor vechten. Zo’n kans krijg je maar een keer in je leven en Ben en ik lopen er niet voor weg.”

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja dat gaat echt nergens over.
    Is dat niet strafbaar?

3. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik denk het niet, officieel zijn ze namelijk niets van elkaar door de adoptie!
    Ik heb weleens een documentaire over dit onderwerp gezien en het schijnt echt veel vaker voor te komen tussen ouders en geadopteerde kinderen.
    Hoe en wat precies ben ik even kwijt:D

4. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Dat is echt een heel bekend fenomeen bij ouders en kinderen die niet met elkaar zijn opgegroeid. Ik kan mijn zoontje wel opvreten, maar alles wat deze moeder en zoon met elkaar doen kan ik me echt niet voorstellen. Het schijnt wel vaak voor te komen als ouder en kind elkaar pas op volwassen leeftijd leren kennen.

5. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ze zijn juist wel familie van elkaar, ze heeft haar zoon afgestaan voor adoptie.

6. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Maar daardoor zijn ze juridisch inderdaad geen familie meer.

En verder snap ik niet dat er gelijk "strafbaar" wordt geroepen :(
    Oke, een baby is geen strak plan, inteelt is niet zo best voor de genenpoel. Maar verder hebben we het over twee consenting volwassenen die niemand kwaad doen, dus wat mij betreft gaan ze maar lekker hun gang.

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow!! dit is echt bizar!! zou toch niet mogen jo kom op zeg.

8. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    meen je dat nou? het gaat om een moeder en haar bloedeigen zoon.

9. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ja natuurlijk. Ze doen niemand kwaad, moeten ze dan gearresteerd worden omdat jij, ik en de buurvrouw het ieuw jakkiebah vinden?

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen maar ik vind het echt te ziek voor woorden. Of ze nou wel of niet met elkaar zijn opgegroeid, vind het echt walgelijk.

11. Heartbead

Heartbead Niet meer actief

Ik vind het allebei volwassen mensen en van mij mogen ze ook lekker. Dat ik het raar vind doet daar niets aan af.

12. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Het lijkt me zo tegen de natuur in gaan, maar heb het vaker gehoord bij vrouwen die hun kinderen ter adoptie afstaan en later weer ontmoeten, ook met vaders en dochters, een soort nieuwe ''verliefdheid'' het ligt natuurlijk compleet aan de moeder en zoon of ze er wat mee doen...

De meeste willen het niet en het overvalt hun, maar bewust een ''baby'' krijgen, dat is de eerste keer dat ik dat hoor, vindt het niet kunnen, maar wie ben ik...

Zie je het al voor je wanneer het kind vragen gaat stellen?
    Papa? waar is oma, of heb ik geen oma? Papa: jawel hoor mama is oma + degene die je gebaard heb, dat is toch hartstikke confusing voor dat kind?...alsjeblieft zeg bleeh

13. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Las er laatst een artikel over in de LINDA.
    Maar dan dochter met dr vader.
    Daarin stond ook dat het kwam door een bepaald gevoel wat je hebt voor je ouders en de natuur zorgt ervoor dat als je samen opgroeid je geen seksuele gevoels voor elkaar kan hebben.
    Ben je dus niet met elkaar opgegroeid dan komt dat gevoel ook maar dan lijk je dus wel verliefd...
    Heb er een foto van gemaakt:

FB_IMG_1460119317382.jpg
    FB_IMG_1460119342922.jpg

Snap niet dat je ermee door gaat als je weet dat je moeder zoon bent... Dan zorg je er toch voor dat je een gezonde relatie kan opbouwen?!
    Dat je hiermee door gaat is gewoon ziekelijk en smerig ook..
    Overigens het artikel in de LINDA. hebben ze wel een normale relatie opgebouwd.

14. bananenschuimpj

bananenschuimpj Actief lid

28 feb 2011
    223
    0
    0
    Echt belachelijk, voor diegene die vinden dat ze het zelf moeten weten/ vinden jullie incest dan ook kunnen ( dus zonder adoptie) als beide meerderjarig zijn?

En wat in al helemaal niet snap is dat ze de media opzoeken

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik vind alles kunnen...mensen moeten gewoon lekker doen wat ze willen

Mits ze volwassen zijn...bij hun volle verstand ( ha ha) en er verder niemand pijn mee doen....

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Als je bij elkaar opgroeit heb je altijd (ook wanneer iedereen meerderjarig is) een machtsrelatie. Die is breder dan alleen de genetische band, bij stiefouders heb je hetzelfde principe. Daardoor is het geen eerlijke vergelijking.
    Ik vind dit ook echt een heel vies idee, maar we bekijken het allemaal door onze bril, waarbij we zijn opgegroeid bij onze ouders of ons kind zien opgroeien. Dat aspect hebben zij natuurlijk helemaal niet. Dat maakt het wel echt anders.

17. Veera

Veera Niet meer actief

Wat een zieke mensen. Seks met je eigen moeder of zoon
    Tijd voor een heleboel therapie

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wie ben ik om re oordelen hierover. het zijn 2 volwassen mensen. kinderen nemen vind ik wel een risico omdat het ze genetisch veel gemeen hebben en de kans op een kind met foutjes in het dna groter is en dus meer kans op afwijkingen en beperkingen. Wat dat betreft heeft het kind wat ze zouden krijgen niet gekozen voor deze situatie.

ik heb ooit ergens gelezen dat dit vaker voorkomt bij kinderen die geadopteerd zijn. vaak gaat het dan over broer en zus die elkaar leren kennen. ook een verhaal van vader met dochter die trouwen en ook kinderen hebben gekregen. Hij kwam pas in haar leven na het overlijden van de moeder en ze contact zocht met haar vader. blijkbaar is er een band die onbedoeld sterk is en ipv broer/zus liefde of ouder/kind liefde gezien wordt als liefde tussen 2 partners. Als er al zulke gevoelens komen wat dus niet heel abnormaal is tussen 2 mensen die elkaar niet kennen maar wel een band hebben dan is het aan hun wat ze er mee doen. De meeste zouden gaan voor "dit kan niet" en gaan verder als ouder/kind en broer/zus en deze 2 mensen kiezen duidelijk voor elkaar.

19. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Helemaal dit!

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Amerikaanse blijkt getrouwd met eigen vader | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

man getrouwd met dochter. dochter wist van niks. Vader wist het waarschijnlijk wel

Cookies op AD.nl

hier boven nog een dochter met vader met wat meer uitleg

---------------------------------
    stukje uit 2e artikel.

Aantrekkingskracht
    Studies in de jaren tachtig tonen aan dat er vaak 'genetische seksuele aantrekkingskracht' (GSA) is tussen volwassen familieleden die elkaar lang niet hebben gezien. Tekenen van seksuele aantrekking zouden zelfs in de helft van deze gevallen voorkomen.

Toch is het een taboe, in het bijzonder wanneer het om seksuele aantrekking tussen vader en dochter gaat. ,,Die groep komt er doorgaans niet voor uit. Seks tussen vader en dochter wordt nog altijd als misbruik gezien, hoewel het niet verschilt van andere vormen van GSA", stelde Barbara Gonyo in 2003 in The Guardian.

Gonyo lanceerde de term GSA in de jaren tachtig. Zij is de oprichtster van 'Truth Seekers in Adoption', een hulpverleningsgroep voor adoptiekinderen en hun teruggevonden familieleden.

Deel Deze Pagina