Moeder en zoon zijn hopeloos verliefd, willen trouwen en een baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jadele, 8 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Brrr, ik moet er niet aan denken om met 1 van mijn neefjes getrouwd te zijn.:$😂

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    @Umm85, naar hoe ik het begrepen heb gelden die cijfers als een neef en nicht met elkaar kinderen krijgen wanneer dat verder niet veel voorkomt in de familie. Maar de kans wordt groter wanneer er meer binnen de familie wordt getrouwd. Dan krijg je de situatie dat neef en nicht met elkaar trouwen, maar hun ouders ook al neef en nicht waren. Dan worden die risico's hoger.

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ze moeten doen wat ze niet laten kunnen wat betreft hun samen maar een baby...euhhh sorry maar hoe verzinnen ze het. Walgelijk!!

4. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je seks wilt hebben met je moeder, vader, zoon of dochter.( en andere familie) Misschien niet strafbaar indien beide volwassen natuurlijk,maar wel ontzettend goor.

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Een baby gaat ze vast niet lukken. Daar is ze al veel te oud voor. Verder vind ik het een heel raar idee. Imo is het wel een hele rare manier om te overcompenseren voor de gemiste tijd. Maar ja het zijn twee volwassenen. Ze vallen er niemand mee lastig. Ik ken ze niet. Dus het is eigenlijk niet aan mij om d'r wat van te vinden.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113

Ik heb hier in dit topic niemand gezien die dit ok vindt....jij wel?

7. Islah

Islah Niet meer actief

Joh...

8. Heartbead

Heartbead Niet meer actief

Ik vind echt dat ze het moeten verbieden. Neef en nicht huwelijken hebben meer kinderen met afwijkingen,dat is onderzocht. Mooi afschaffen dus.

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Inteelt kan niet goed zijn....

10. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431