@Umm85, naar hoe ik het begrepen heb gelden die cijfers als een neef en nicht met elkaar kinderen krijgen wanneer dat verder niet veel voorkomt in de familie. Maar de kans wordt groter wanneer er meer binnen de familie wordt getrouwd. Dan krijg je de situatie dat neef en nicht met elkaar trouwen, maar hun ouders ook al neef en nicht waren. Dan worden die risico's hoger.
Ze moeten doen wat ze niet laten kunnen wat betreft hun samen maar een baby...euhhh sorry maar hoe verzinnen ze het. Walgelijk!!
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je seks wilt hebben met je moeder, vader, zoon of dochter.( en andere familie) Misschien niet strafbaar indien beide volwassen natuurlijk,maar wel ontzettend goor.
Een baby gaat ze vast niet lukken. Daar is ze al veel te oud voor. Verder vind ik het een heel raar idee. Imo is het wel een hele rare manier om te overcompenseren voor de gemiste tijd. Maar ja het zijn twee volwassenen. Ze vallen er niemand mee lastig. Ik ken ze niet. Dus het is eigenlijk niet aan mij om d'r wat van te vinden.
Ik vind echt dat ze het moeten verbieden. Neef en nicht huwelijken hebben meer kinderen met afwijkingen,dat is onderzocht. Mooi afschaffen dus.