Moeder failliet door verwende dochter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door yenolah, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Een 9-jarig meisje wordt zo verwend door haar moeder dat het gezin het huis moet verkopen om aan de wensen van de dochter te kunnen voldoen. Moeder Moya Wren-Campbell werd zo wanhopig van het gedrag van haar dochter dat ze het bekende opvoedingsprogramma inschakelde. Suppernanny Jo wist niet wat ze zag toen ze bij het Schotse gezin binnenstapte. De kasten van het meisje hangen vol dure designerkleren, wat de moeder duizenden euro's per maand kost. Daarnaast doet het meisje mee aan allerlei schoonheidswedstrijden, die ook zo'n 5000 euro per maand kosten. Krijgt dochterlief geen nieuwe kleren, schreeuwt ze het hele huis bij elkaar, scheldt ze haar moeder uit en smijt met deuren. Jo Frost maakte snel duidelijk dat de moeder verantwoordelijk is voor het gedrag van wat zij noemt 'Frankenstein' en gaf haar tips om haar dochter te heropvoeden. Deze hulp kwam echter te laat want de deurwaarders stonden al met zo velen op de stoep, dat het huis van het gezin ondertussen noodgedwongen te koop staat.

Bron: waarmaarraar.nl

2. Angelina

Angelina Niet meer actief

Neeeej :$

Echt absurd zeg!

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Nou ja, hoe kun je het zo ver laten komen..

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik had het ook gelezen, niet best toch. Verwend kind zeg, bah! Maar ja dat komt bij de ouders weg.

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Pfft, ik heb niet eens duizenden euros per maand voor kleding...

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ yenolah: de mama waar het hier om gaat blijkbaar ook niet ;)

Wat verschrikkelijk zeg... Dat je je kind een beetje verwent, nou ja, okee, maar je kunt het ook overdrijven! Rare mensen.......

7. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Jeetje zeg dat je het zo ver laat komen. Als het geld er niet is dan is het er toch gewoon niet? Ik snap dat niet maar toe maar.
    Zou trouwens die aflevering best wel willen zien ( neem tenminste aan dat het voor dat tv programma is ).

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ongelovelijk, hoe kan je het nou zo ver laten komen?

hihi zij blijkbaar ook niet ;)

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje zeg absurd hoor hier zijn ze ook verwend maar niet zo als dit echt nooit en te nimmer dat het zo uit de hand zou lopen
    hoe kan je het toch zo ver laten komen als moeder zijnde:(
    als moeder zijnde ben je tocht de baas toch niet andersom zou wat zijn zeg;)

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Je moet eens weten hoeveel kindjes de baas over hun ouders zijn. Kijk bijvoorbeeld eens naar sweet16 op mtv. En inderdaad series als de opvoedpolitie :S

11. mv3hartendiefjes

is toch niet te geloven hier gebeurd dat niet
    ik ben de baas en ik bepaal wat er gebeurd niet een van mijn kinderen echt niet...
    zou wat zijn zeg hi hi..

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    precies mijn gedachte!

13. mv3hartendiefjes

hi hi zitten we nog op een lijn roshi

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja, dat vroeg ik me ook af.. Ik kan me er namelijk bijna geen voorstelling van maken dat zoiets zo ontiegelijk ver gaat..:$

15. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
  16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    je hebt niet altijd alles in de hand niet alles loopt zoals jij het voor ogen hebt als je voor het eerst je babytje in je armen houdt..

17. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    op tv wordt alles wel aangedikt ook hé. ze zoeken het extreemste van het exstreemste en of het altijd allemaal waar is wat er uit amerika en engeland komt.....

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    sick!! als jayla zo zou doen omdat ze geen designerkleding kreeg had ik haar eens alles weggehaald en alleen maar wibra in de kast gehangen dat niet aantrekken? dan maar in je blote kont naar school! Toedeloe schat veel plezier op schooltje :p nee was ik zo klaar mee!

19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Jeetje dit is wel echt erg. Maar ook een keer bij Oprah was een moeder die haar zoontje op vakantie wou laten gaan terwijl ze zelf al enorme schulden hadden. Zoontje was volgens mij een jaar of 15. Nou als onze meid straks graag op vakantie wil dan moet ze ook maar zelf (grotendeels) betalen.

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dat je niet allles in de hand hebt bent ik het meer eens maar in dit geval....

Deel Deze Pagina