Moeder failliet door verwende dochter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door yenolah, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Panda> precies, lekker een krantenwijk lopen ofzo hup werken voor je centjes!

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    daarom zei ik ook roshi je moet niet alles geloven wat er uit amerika of engeland komt. het is vaak zwaar overdreven.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Pardon! Dat is toch wel héél erg! Kind heeft totaal geen waarde van spullen. Zeker niet op die leeftijd!

Je kunt mij niet wijs maken, dat een kind 't verschil weet van een D&G en zeeman shirt!!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

:D:D:D:D:D:D:D:D GEWELDIG! Ik lig echt helemaal in de deuk hier! Ach, we willen allemaal het beste voor ons kind hihihihi:)

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Amerika...."het land van de onbegrensde mogelijkheden"...zo noemen ze dat daar toch? Sommigen nemen dat wel heel letterlijk:$

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    zoiets.... of de onbegrensde overdrijvingen... je kan daar ook een kat in de magnetron stoppen om te laten drogen en nog schadevergoeding krijgen ook.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ahum. Even goed lezen graag voordat er weer de nodige vooroordelen over de Amerikanen worden uitgesproken. :x

Schotland ligt naar mijn weten toch echt niet in de VS........;)

8. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Hahahah, als ik mijn dochters hun zin zou moeten geven, ben ik ook dakloos.
    Volgens mij is ie moeder niet helemaal jofel bezig.

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Sorry foutje:)

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dat had een goeie voor mij geweest,die had lekker blijven schreeuwen! en die had er nog een jaar straf bij gehad!!

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Is okay hoor! ;) Ben er zelf opgegroeid dus vind het altijd irritant als Nederlanders het hebben over die "idiote Amerikanen" en zo. Zo is het in het echt gelukkig niet. :)

12. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Dan ben je in mijn ogen niet helemaal goed bij je hoofd, mijn dochter kan schreeuwen en schelden wat ze wil, maar uiteindelijk ben ik degene die beslist of ze iets wel of niet krijgt..

13. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

:$ Echt niet normaal!!

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ongelooflijk, hoe kun je het zover laten komen??!!

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Tsja eigen schuld zou ik zo zeggen.
    Het zal ook wel grotendeels van mama komen dat dochterlief zo'n kledij móet hebben.
    Tuurlijk zijn er ook kids die pesten op school omdat je geen designeroutfit aanhebt, maar zó'n gedrag?
    Dan moet je toch wel van thuis uit meekrijgen dat designerkledij heel belangrijk is, volgens mij.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    FF offtopic...zo komen ze wel altijd over...;) Zo zullen ze vast niet allemaal zijn, maar men oh men wat moet ik soms lachen om ze als ik ze op het nieuws zie en ze ergens over geintervieuwd worden....

Er zal vast wel overdreven worden..Kijk naar jouw vrouw,mijn vrouw daar zoeken ze ook altijd de extreemste tegenpolen op;)

Maar mijn zoontje zou dit niet voor elkaar krijgen hoor, op welke leeftijd is dat begonnen vraag ik me af??

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nah, ze komen hier niet eens tot schreeuwen en/of schelden. Kom zeg, zal wat worden:$ Dat soort gedrag wordt hier heeeeeeeel snel ingedamd:)

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    *raapt kaak van grond*
    *plopt ogen terug in kassen*

....
    WABLIEF?!
    Ik mag toch HEEL erg hopen dat dit een aangedikt verhaal is voor de kijkcijfers dan wel verkoop van n blad/krant oid :$:$:$:$:$

Jerijnste kindermishandeling!
    Moeder gesticht in, kind bootcamp, vader....ja....waar is de vader van "frankenstein" eigenlijk in dit verhaal?
    EN wat voor werk doen pa en ma ins hemels naam dat ze dit 9 jaar vol hebben kunnen houden?
    MY GOD!:$:$

Voeden op afroep en er nooit mee gestopt waarschijnlijk? :D

19. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    N E E en in het Engels N O
    Dat is toch heel normaal om tegen je kind te zeggen? Waar is de papa in zo'n verhaal...

20. adi

adi Niet meer actief

Sorry hoor maar dat kind is 9 !!!!
    We hebben het hier echt niet over een dolgedraaide tiener. Als dit waar is, is het meisje de laatste die hier schuld aan heeft. Weet zij veel wat design is, ze is 9!

Sorry, mama had je eerder over na moeten denken..

En bij mij kunnen ze moord en dood schreeuwen om zoiets, I wouldn't care ;)

Deel Deze Pagina