Onze zoon wist vlak na mijn ei te vertellen: "mama, jij hebt een baby in je buik. De dag voor de posi test vertelde hij het weer. En sindsdien was hij overtuigd dat hij een zusje krijgt. En wederom: WEER gelijk!
Mijn zwagertje toen 9 vroeg aan ons tijdens de autorit terug na onze vakantie in Duitsland.. Wordt t niet eens tijd dat ik oom wordt.. Wij: dat duurt nog wel even hoor.. en een uur vd rit ging t over ons toekomstige kindje... maar ik was op dat moment 5 weken zwanger zonder dat we t wisten.. Wel hebben we de hele zwangerschap eroepen dat t een jongen zou worden.. en we hebben gelijk
Bij mij trouwens ook een kaartlegster. Mijn schoonmoeder was daar en werd verteld dat ze oma werd. Op datzelfde moment was ik thuis een test aan het doen haha. (dat wist mijn schoonmoeder overigens niet) Diezelfde dag was ik bij haar op bezoek en vroeg haar wat de kaartlegster zei. Ik heb het haar dus ook meteen die dag verteld omdat ik mijn lach gewoon niet in kon houden
Mijn vader en moeder belden me bijna tegelijk op hoe het ging terwijl mn weeen net waren begonnen. Ze hadden een voorgevoel. Bij deze zwangerschap had mn zusje gedroomd dat ik zwanger zou zijn 1,5 week voordat ik kon testen en ja hoor! En de ochtend toen ik het zelf net wist hadden mn schoonmoeder en schoonzus het er net over dat ze dachten dat ik zwanger was. Echt heel bijzonder om mee te maken. Verder heb ik ook voorspellende dromen gehad dat er in juli en oktober 2011 meisjes werden geboren en ja hoor mn zus en schoonzus rond die tijd uitgerekend
Wij konden geen kinderen krijgen was ons verteld. 8 jaar niet meer druk gemaakt om wel of niet zwanger raken en adoptie procedure begonnen. Toen ineens mijn schoonmoeder me vroeg of ik zwanger was want ze "voelde" dat. We hebben ons rot gelachen die dag. Een paar dagen erna toch tot de conclusie gekomen dat ik al wel een beetje lang niet ongesteld was geworden en om mijn schoonmoeder te bewijzen dat ik niet zwanger was heb ik een test gedaan. Nou ik kan je zeggen dat ik spontaan van de wc ben gevallen van verbazing toen er een streepje stond voordat de urine bij de controle streep was. Ik dacht dat dat behoorlijk bijzonder was...
Mijn vader wist beide keren dat ik zwanger was.... Op de dag dat ik ging bevallen was hij helemaal onrustig en zei hij de hele tijd tegen mijn moeder dat ze misschien nog wel naar Utrecht moesten. Mijn moeder was stomverbaasd toen ik ze belde.... Ik vraag me af of hij dit keer weer zo onrustig word...
owja en had een klant die vol trots vertelde da ze altijd goed had als iemand zwanger was en wat het werd maar ook of iemand stierf enzo...ik was al behoorlijk ver heen toen en ze zei: jij krijgt zeker weten een meid babla helemaal overtuigd...niet wetende dat ik allang wist dat we een knulletje kregen haha! had toen nog wel ff zoiets van: wat als.... ook omdat mn moeder het ook altijd goed heeft en een meid zei....das dus de enige keer das zij het fout had
bij de eerste wist mijn moeder dat ik zwanger was zonder het haar te vertellen, we kwamen net weer van vakantie ( samen met mijn ouders,) die dag is ze nog wezen shoppen voor een pakje, een dag later vertelde ik haar dat ik zwanger was, en toen gaf ze ons het pakje voor de kleine bij de 2e zwangerschap zag ze ook meteen dat ik zwanger was, dit is helaas een mk geworden. de 3e zwangerschap zei ze : je bent zwanger..... of je hebt vandaag je eisprong 1 van die 2, ik heel dom... ehh nee hoor mam volgende week ofzo pas eisprong ik gebruik ovu testen dus weet heel goed wanneer mijn ei is ondertussen had ze zo gelijk als wat en 10 dagen later kon ik dus zeggen dat ik indd zwanger was
Mijn man droomde dat ik zwanger was van 2 konijnen, en ja hoor zwanger en van een tweeling. Daarnaast had ik een collega die ook dacht dat ze het door magnetisering kon zien, ik was niet toen niet zwanger (ik was zelfs ongesteld) Maar mijn collega bleef maar beweren dat ik zwanger was en dat ze het kon voelen, nouja ze had het behoorlijk mis! Pas anderhalf jaar later hadden wij plannen om te het te proberen.
Toen ik mijn moeder vertelde dat ik zwanger was, zei ze dat ze dat al had gezien Ze wist niet dat wij bezig waren.. dus ik vond dat ook wel bijzonder!
Hallo, Mijn moeder zegt al vanaf eind vorig jaar dat ik in juni/juli zwanger zou zijn. En ik ben zwanger. Net gisteren een positieve test in handen. Groetjes, Honey
wij waren gister op bezoek bij mijn ouders en mijn moeder ging zitten en zei meteen : zo vertel het maar Ik zo wat , zegt ze : ja , geen nieuws dan ?? Wij keken elkaar aan,en zei nee, weinig gedaan enzo, jullie ? weet niet of ze zwangerschap bedoelde maar ik kreeg wel sterk het gevoel. Heel toevallig na net een positieve test gister!
Ik heb het zelf bij een vriendin van mij gehad: Ze was kort ervoor geopereerd aan haar baarmoeder vanwege een afwijkend uitstrijkje en naar mijn beste weten niet bezig met zwanger worden. Toen heb ik gedroomd dat ze zwanger was en een zoontje kreeg. Heb het (binnen de vriendinnengroep) in een mail verteld, want ik vond het behoorlijk grappig! Paar weken later kwam ze bij me langs en die voorgaande nacht had ik opnieuw gedroomd dat ze zwanger was. Dat riep ik haar dus ook lachend toe nog voor ze de drempel over was... Een beetje stamelend zei ze toen: "Dan denk ik dat ik je toch maar iets moet vertellen: ik ben inderdaad zwanger!" Aangezien ik alles behalve paranormaal of voorvoelend oid ben viel ik zelf bijna van ongeloof van mijn stoel! Een paar dagen na mijn 1e droom en a-mail heeft ze positief getest. Ze was toen nog maar een week of 6, maar 9 maanden later is ze inderdaad van een zoontje bevallen.
Ik heb een collega, die alle 4 de keren zag dat ik zwanger was. De 2e zwangerschap werd ook 'gezien' door een leerling uit mijn klas. Had echt pas 2 dagen er voor een positieve test in handen. Ze heeft overigens verder niks tegen klasgenoten gezegd...best goed van een 14 jarige puber
Mijn moeder zei het al voordat ik het zelf wist. 2 dagen na de bevruchting zei ze dat ze iets raars zag aan me, maar dat ik er vooral zo mooi uit zag. Dat heeft ze de hele week geroepen en vrijdag vroeg ze zelfs of ik zwanger was. Want ze zag toch echt iets aan me. Ze weet niet eens dat we aan het proberen zijn! Dat vond ik toch wel bijzonder. Toen wist ik het zelf wel (10 dpo getest, donderdag). Vandaag een veel dikkere streep! Ik heb glashard volgehouden dat het niet zo was natuurlijk. Gelukkig zijn ze nu 4 weken op vakantie! Ik vind het echt lastig om het voor me te houden.
mijn ma zag het beide keren. bij de eerste vooral door mn humeur/houding en bij de laatste door "iets" in mn ogen, na terugrekenen was het toen pas paar dagen Maar mn schoonmoeder zag het deze keer al voordat ik zwanger was en had toen ook al tegen schoonzus gezegt dat ik zwanger was Toen ik ging rekenen wanneer we daar geweest waren was het zelfs nog voor mn laatste ongi! Maar geloof hun sowiso niet zo erg. Ze zien altijd meer dan een ander dus niet erg geloofwaardig meer
mijn moeder zag bij alle 4 de keren dat ik zwanger was (incl. 2x mk) ongeveer een week van tevoren dat ik zwanger was! (1x wist ze dat we bezig waren, 3x niet)
Hier zag mijn broer tot 2x toe al aan me dat ik zwanger was, nog voordat ik het tegen iemand verteld had kwam ik alleen nog maar de kamer binnen en zei hij al "je bent zwanger"