Britains got talent

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sydneys, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Zijn mijn vriend en ik de enige nederlanders die naar britains got talent kijken? Wie kijkt er nog?

Ik vind de show van hun zo goed in elkaar gezet! Het beeld en geluid is fantastisch bij hun dus wij kijken al 3 a 4 jaar ernaar :D

Maar dit jaar zitten er 2 jongetjes bij die zo extreem goed zijn!!!
    Ik heb hun al 50 keer bekeken en heb al 50 keer tranen in mijn ogen gehad :p
    Een heel lief voorbeeldig jochie samen met zijn beste vriendje wat een heel lief stoer jochie is. 2 heel verschillende zangers die heel goed bij elkaar passen. Ze hebben hun lied zelf geschreven en elk woord is goed verstaanbaar en de tekst is perfect. Ze zouden met dat liedje de nummer 1 kunnen halen over de hele wereld volgens mij. Het gaat over anti-pesten.
    Heb het volk ook nog nooit zo uit hun dak zien gaan.

http://m.youtube.com/watch?v=g3Rf5qDuq7M

2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hoe kijk je dat dan? Ik vind Britain's got Talent veel leuker dan de Nederlandse eigenlijk.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

#3 sydneys, 24 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2014
    Dat mag je dan weer niet zeggen op zp :) maar afhalen via internet

N. Z. B. Bestanden, kan de letters niet achter elkaar plaatsen want dat herkent het systeem ;)
    Stom eigenlijk want dit is niet stelen, je kan britains got talent niet kopen en als je het wil zien kan het alleen maar via afhalen van internet.

Of via youtube maar dat zijn stukjes, minder goed beeld, minder goed geluid en geen volle afleveringen

4. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Woooow die jongens.... Zit hier te janken als een klein kind haha.

Deel Deze Pagina