Wat gruwelijk... Ik ben heel wat zieke shit gewend door mijn werk, maar hiervan krijg ik echt de tranen in mijn ogen. Dat arme, arme meiske
In en in triest Maar om nou gelijk zo te oordelen over die moeder..... Ja, ook ik begrijp er werkelijk niks van, maar hier is meer aan de hand. Wellicht niet onderkende PND?? Ik denk nl nog steeds dat geen enkele psychisch gezonde moeder haar kind zo achterlaat.
Arm kleintje :'( die uren? Dagen? Dat ze heeft gehuild en geschreeuwd om eten wat een verschrikking.. Moet je toch niet aan denken
In en in triest.. baarmoeder eruit bij deze vrouw zonder narcose.. als ik aan dat arme kindje denk alleen al krijg ik rillingen over mijn lijf..
OMG!! Vreselijk . Dat arme kindje . inderdaad, kan alleen maar denken aan hoe alleen zij was en hoe ze gehuild moet hebben, honger gehad heeft en gewoon geen liefde,warmte en aandacht kreeg Bizar .
Echt zielig zeg Wat een monster is die 'moeder', het valt geen moeder te noemen zoiets doe je niet als je een echte moeder bent! Dan geef je liefde, aandacht, verzorging en veiligheid aan je kindje(s)! Ik snap niet dat niemand (buren) het kindje heeft horen huilen? Zoiets hoor je toch en zeker als het een hele dag huilt?
Wat zielig voor de kleine. Zou best een pijnlijke en langzame dood hebben gehad. & helemaal nadat ze het lijkje na weken pas vonden. brrrrrr...
Rust zacht lieve kleine Fee, hopelijk ben je nu op een plek waar het wel fijn is. ik zit echt te huilen als ik dit typ vreselijk dat jouw moeder zo iets heeft kunnen doen. en dat niemand jouw heeft gehoord.