Er word gediscuseerd dat ze het kindje al gedood heeft voordat ze wegging. Er blijken ook geruchten te zijn dat ze al over de dood van haar kindje sprak ( ziekte) voordat ze overleden was. Ziek ziek ziek ziek ziek ziek! Als ik zo iemand toch in mijn klauwen kreeg he.. niks maar dan ook niks zou ik van haar over houden.
Arm klein kindje Ik snap echt niet hoe iemand zoiets vreselijks kan doen. En hoe kan het dat niemand haar heeft horen huilen
Walgelijk!!! Zo jammer dat dit soort mensen gewoon kinderen krijgen, terwijl er lieve mama's die alles voor hun kindje over zou hebben met lege handen staan .
Pff, wat een vreselijk verhaal !! Snap niet wat dat mens heeft bezield! Zou haar zo de nek om kunnen wringen :x pff... Rust zacht Fee!
Ik kan hier ook echt niet tegen.. Iemand had het erover in een ander topic en dan moet ik het weer op gaan zoeken met mijn domme kop.. Ik word hier echt kots en kots misselijk van. Arm klein meisje, wat een verdriet. Hoe kan iemand dit doen, ik snap het gewoon echt niet! Rust zacht lieve kleine meid...
Tranen in mijn ogen terwijl ik kijk naar onze 4 weken oude dochter. Hoe kun je zoiets doen! Loslaten op haar medegevangen en laten ze haar maar dood slaan.
Nou de verwensingen hier zijn niets bij mijn gedachten over haar. Je krijgt toch geen medelijden met zo'n mens. Zij verdient echt het ergste van het ergste.
Amen! Sluit haar maar op zonder eten en drinken.. dat heeft ze dr kindje ook aangedaan:x Of laat de gevangenen er maar op los. wat een achterlijk wijf. dit valt echt niet goed te praten! wens haar ook t ergste van het ergste
Inderdaad, en dat lijkt me niet meer dan logisch.. Dat ze niet goed in haar bovenkamer is, lijkt me duidelijk (want daar doel je denk ik op). Maar ik kan alleen maar denken aan dat kleine baby'tje wat daar helemaal alleen op bed heeft gelegen. Gehuild heeft om haar mama, en om eten..
Ach lief schatje toch. Ik zit nu zo te huilen om je, maar dat is natuurlijk niets vergeleken met wat jij hebt moeten huilen. Lieve Fee, was je maar bij ons gekomen, of bij een andere lieve mamma. Wat vind ik het erg voor je dat je dit hebt mee moeten maken. Gatverdamme, wat een rotwijf, die moeder.
Ooh wat erg. Hoe kun je zoiets doen. Ze moeten dr idd zonder eten en drinken opsluiten. Dan heel klein beetje eten geven zodat ze niet dood gaat en vervolgens weer zonder eten en drinken. En zo maar door. T ergste is dat wat ze nu ook met de moeder doen Fee komt nooit meer terug
Kindjes die uitdrogen worden vaak na een poosje al suf. Dus ik denk/hoop dat ze niet heel hard en lang heeft gehuild. Het is gewoon verschrikkelijk
Noem mij kortzichtig of wat dan ook, waarschijnlijk krijg ik half zp over me heen. Maar iemand die zoiets doet.. waarbij het zo klaar als een klontje is dat haar kind door haar toedoen moedwillig is overleden. Voor dit soort gevallen mag je van mij de doodstraf weer invoeren. Levenslange opsluiting heeft geen eens zin, buiten dat het heel veel geld kost, is zo'n iemand gewoon ontzettend ziek in haar hoofd. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n vrouw ooit nog zwanger raakt.
Natuurlijk krijg je die verwensingen, dit raakt ons allemaal in de kern..we zijn moeders, of moeders-to-be en dat er sommige mensen zijn die zo omgaan met hun kinderen is onvoorstelbaar. Deze vrouw kan ik ook niets goeds toewensen.. Ik hoop dat zij minstens zoveel mag lijden als haar kindje heeft gedaan..