Wat goed dat ze zonder zijwieltjes kan! Ik kan me voorstellen dat ze heel trots is! En jij natuurlijk ook! Wij zijn vanmiddag ff naar de pier in Wijk aan zee geweest. Was een mooi wilde zee met hoge golven dus dl keek haar ogen uit.
@ humava: o jee, bij jou ook het klimmen en klauteren ontdekt! En last van je bekken.. Ga je naar een fysio? @ noa: wat goedddd! Inderdaad echt zo'n supertrots moment weer hihi.
abri, al wat ontwikkelingen omtrent je man? Vandaag een rare dag op het werk gehad, vanmorgen belde een woning van 1 van mijn cliënten dat deze dame is het ziekenhuis was opgenomen omdat ze zondag zomaar was weggevallen. Net belde mijn collega die had inmiddels te horen gekregen dat ze hersendood is en dat morgen de stekker eruit gaat. Zo'n raar idee, ik heb vrijdag nog met deze dame gewerkt.
@Abri Ja idd het klimmen ontdekt! Jou dochter ook al? Pfoeh ik kan niet eens meer even rustig plassen. Ze gaat de hele tijd staan op de bank en dat mag echt niet dus we zijn de hele tijd bezig met haar te corrigeren en de weer op haar billen of knietjes te zetten. Maar ze vind het een leuk spelletje. Ga nog niet naar de fysio. Moet deze week echt bellen. Maar moet eerst ff aan mn moeder vragen of ze dan even op onze meid kan passen. Maar ze past al 2 dagen op dus voel me altijd een beetje bezwaard als ik haar nog een keer moet vragen.
@noa hè bah dat is geen leuk nieuws. Zeker een raar idee als je iemand 3 dagen ervoor nog hebt gezien en dat er dan niks aan de hand was.
Vandaag samen met collega's naar het ziekenhuis geweest en afscheid genomen. Daarna nog met haar zussen een fijn gesprek gehad. De artsen tasten nog in het duister omtrent de oorzaak, dat maakt het nog steeds lastig. Maar ik ben blij dat ik vandaag (eigenlijk mijn vrije dag) gegaan ben.
Jeetje Noa dat is heftig zeg! Fijn dat je gegaan bent. En wat leuk dat je meid al zonder zijwielen fietst! @ bloementuin Thanx, ja gaat goed! Al is nr 3 best pittig maar geniet heerlijk van deze misschien wel laatste zwangerschap. .. @ humava snap dat je je wat bezwaard voel maar Tis voor een goed doel je ga niet zitten lunchen ofzo. Ik zou je moeder gewoon vragen hoor vind ze vast geen probleem toch? Heerlijk zo'n ondeugende dreumes! Leuke leeftijd is dat toch ook! Ik ben heel benieuwd straks zo'n klein meisje met 2 grote broers! De oudste moest laatst even naar de etos oké wij naar binnen, wat wil je hier dan? Nou hij wilde speltjes voor zn zusje kopen! Aaah zo lief!