Donker stel krijgt blank kindje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Leliana, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leliana

Leliana Niet meer actief

Bekijk bijlage 87097

Zwart stel krijgt blank kind

Een zwart stel uit uit Londen moest even een paar keer in de ogen wrijven toen de baby werd geboren, dat was namelijk compleet wit...

De ouders, Ben (44) en Angela (35) hebben genetische experts versteld doen staan met de geboorte van de baby. Het is namelijk geen albino en beide ouders zijn zwart. "Na de geboorte hebben we wel een halfuur alleen maar lopen staren," aldus het gelukkige stel.

What the Fuck
    "Na de geboorte was het eerste wat ik zei: What the Fuck? Is dat wel van mij?" Maar nadat de baby een tijdje aanwezig was verklaarde Ben blij te zijn met de baby en dat het van hem was.
    Want: "Mijn vrouw is eerlijk tegen mij, ook als de baby niet van mij was geweest dan had de baby er nog steeds niet zo uitgezien," aldus vader Ben.
    Doctoren noemen de geboorte buitengewoon.

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik zou toch nog even voor de zekerheid een dna testje doen als ik hem was...

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou als de baby van een blanke man was geweest, was de baby zeker nog wel een klein beetje getint zijn.
    Dit kindje heeft wel een hele erge lichte huidskleur en zelfs de haren.

Echt apart.

4. adi

adi Niet meer actief

arme vrouw, die zal de rest van haar leven met scheve ogen worden aangekeken denk ik.

Wat een wonder zeg!!

En inderdaad, al was het niet van hem, het zou nog steeds een halfbloedje zijn, en die zijn volgens mij niet zo blond en licht.

In Duitsland is laatst toch ook een tweeling geboren van donkere ouders, waarbij één kindje helemaal donker, en ander helemaal blank is ;)

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Je hoort ook wel eens dat blanke ouders een donker kindje krijgen.

Ik vind het mooi, helemaal die foto. Heel donkere ouders en dan zo'n blank kindje. Prachtig!

*edit, ging het nog even googlen om bovenstaande te verifiëren, maar kom alleen maar items tegen over sperma donor.

Sowwy

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ja, dat kan ik me nog wel herinneren Adi

Bekijk bijlage 87100
    Dit zijn ze!

En het blanke kindje is hier, in tegenstelling tot de bovenstaande baby, echt een halfbloedje (getint)!

Ik geloof dit verhaal wel!

7. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Dit is zeker een wonder! En genetisch gezien een raadsel. Mogelijk voorouders die wit waren?

8. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.786
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik heb t ook vaker gezien,waarschijnlijk hebben ze blanke voorouders.

9. Leliana

Leliana Niet meer actief

Het volgende staat op NOS teletekst:

Een donker stel uit groot Brittannië is zielsgelukkig met hun dochtertje, dat blank is en blond haar en blauwe ogen heeft.
    Het meisje stelt genetici voor een raadsel. De ouders zijn zwart en hebben ook geen blanke voorouders

10. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Misschien is ons volgende kindje wel een chineesje:D

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
  12. 4days

4days Niet meer actief

Ik vind wel dat je aan de vormen van het gezichtje duidelijk ziet dat dit kindje van het donkere ras stamt. Die neus enzo... Het is duidelijk geen standaard blank kindje. Denk eerder dat het kindje om de een of andere reden heel weinig pigment heeft gekregen.

13. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Misschien heeft ze wel de ziekte was Michael Jackson ook had...

14. 4days

4days Niet meer actief

Maar Michael Jackson was toch oorspronkelijk zwart en kreeg toen lichtere vlekken die hem uiteindelijk helemaal bedekten? Lijkt me sterk dat dit hetzelfde zou zijn.

15. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Nu is dit kindje wel erg blank, maar de tint kan ook later nog komen hoor.
    Onze dochter (mijn man is half arubaans) was ook echt blank bij geboorte, maar heeft nu toch echt wel een tint!

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Wauw.........dat is nog eens bijzonder!
    Een plaatje van een foto trouwens........... deze ouders met hun kindje zo samen.......

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ze denken dat er toch van beide kanten blank bloed zit van wat ik uit het verhaal op kan maken.
    Schattig kindje trouwens, echt lief.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat vind ik ook. Het kindje heeft wel negroïde trekken in het gezicht zoals haar neusje, alleen is haar huid dus hartstikke blank.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

MJ had vitiligo en dan verdwijnt een soort het pigment en krijg je dus lichte vlekken over je lichaam. Je wordt dan niet helemaal blank geboren terwijl je eigenlijk donker bent.

20. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik ken ook een verhaal van een blank stel in zuid-afrika die onder het apartheids-regime een donkere dochter kreeg. Is nu ook een film over, Skin heeft die volgens mij.

Maar genen zijn idd aparte dingen, dat het zo ineens naar boven kan komen...

Deel Deze Pagina