Jon & Kate plus 8

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Roozjuh, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik zag dat er een topic over was maar die is nu gesloten. Ik kijk dit programma al een hele tijd maar heb toch het idee dat ik iets mis. Ja ik wist dat ze bij het nieuwe seizoen uit elkaar zouden gaan maar de reden waarom weet ik dus niet precies.
    In een intervieuw die gister in de aflevering was, zei Kate dat Jon dingen had gedaan die hij beter niet had kunnen doen ofzo. Dat Jon fouten heeft gemaakt.

Weet iemand wat die 'fouten' zijn geweest? Ben nu weer alles aan het volgen van de serie. Ik neem het zelfs op :) Laatste aflevering die ik op UPC Digitala heb gezien was gister met 5jarige 6ling's feestje.

Kan iemand mij even uptodate brengen wat betreft huwelijk van Jon en Kate?

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik weet dat ze sowieso al een tijd uit elkaar zijn. In NL is dit allemaal niet in het nieuws maar op Amerikaanse websites wel. Jon heeft een tijdje een vriendin gehad die schijnbaar heel losbandig was (weet niet of ze nog wat hebben) en Kate is schijnbaar los gegaan met plastische chirurgie (botox, tummy tuck, borstvergroting).
    Als je op Jon of Kate Gosselin googled, dan krijg je meer info!
    Ik had ook gezien dat afgelopen maandag nieuwe afleveringen zijn begonnen maar heb ze nog niet gezien!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja die nieuwe afleveringen kijk ik nu dus elke dag. ik zag net op google dat Kate aan Dacing with the stars heeft mee gedaan

4. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik weet niet of de nieuwe show nog Jon & Kate plus 8 heet. Want ik hoorde ook iets over Kate plus 8.
    Maar volgens mij is de bekendheid bij allebei een beetje naar het hoofd gestegen ;) !

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    klopt het gaat over naar de naam Kate Plus 8 (ik zit nu youtube filmpjes te kijken van afleveringen) en inderdaad het is flink naar hun hoofd gestegen maar ik kijk eigelijk meer vanwege die kids hoe groot ze al zijn geworden.

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik vind het wel altijd leuk om te zien. En inderdaad ook leuk om te zien hoe groot de kinderen al zijn! Ooh, er staan natuurlijk ook stukjes op Youtube ja! Da“s een goeie! Ik ga meteen even kijken :D!

7. Janneke

Janneke Actief lid

5 jul 2010
    134
    0
    0
  8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

op welke zender is dit ?

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    UPC Digitaal: Discovery Travel & Living

10. chantal1984

shit die heb ik niet :( althans niet in het pakket wat ik heb :(

11. Janneke

Janneke Actief lid

5 jul 2010
    134
    0
    0
    Is ook via Ziggo digitaal te kijken...

erg verslavend....

12. chantal1984

ik heb UPC alleen zit die zender in een ander pakket dan dat ik heb ...

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Ik bekijk het via Ziggo, vind Jon & Kate plus 8 erg leuk om naar te kijken.

Ik vond de aflevering van gisteravond erg sneu... die kids en jon & kate worden inderdaad continue gevolgd door de paparazzi. Erg sneu voor ze :( Ze kiezen er wel zelf voor, maar toch.....

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    geweldig leuk programma :D jammer dat ze uit elkaar zijn, want vond ze wel een leuk stel

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik had wel het idee dat zij altijd een beetje bitchy was en hij meer laid back. Ze ziet er wel een stuk beter uit in de nieuwe afleveringen. Haar haar zit veel leuker!

16. Janneke

Janneke Actief lid

5 jul 2010
    134
    0
    0
    Jep Jon was duidelijk de underdog in de vorige seizoenen....

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

Kate heeft haar buik al jaren geleden laten doen dat is haar toen aangeboden omdat haar buik er vreselijk uit zag na haar 6ling.
    Ik geef haar zeker geen ongelijk had ik ook gedaan.

Jon is in hun huwelijk vreemd gegaan is wat ik had gelezen maar wat daar van waar is weet ik natuurlijk niet.

Toen ik het hoorde vond ik het zo jammer vond ze altijd zo leuk samen.

Ik vind Kate trouwens echt een leuk persoon en een hele leuke lieve moeder.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    In een intervieuw zei Jon dat hij niet was vreemd gegaan. Of het waar is of niet, lijkt me niet dat hij open en bloot gaat toegeven dat hij idd vreemd is gegaan. Maar moet wel toegeven dat zij inderdaad de 'bitchy one' was en hij maar als een zielige pup achter haar aan liep. Dat vreet echt wel aan je relatie en gevoelens voor elkaar. Ik zag gister met aflevering van 5de verjaardag van de 6ling dat ze elkaar redelijk ontlopen en elkaar niet eens gedag zeggen ofzo.

19. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Dat van die buikcorrectie heb ik inderdaad net op Youtube gezien. Dat is al langer geleden. Er valt op zich wel wat voor te zeggen. Maar ze gaat leuk met de kinderen om, dat klopt.

Deel Deze Pagina