ons kindje heeft slijm met bloed in haar ontlasting,,,iemand enig idee wat dit kan zijn? ze heeft geen verhoging of koorts 36,7 en drinkt goed
Ik zou idd ook even bellen... Ze is nog zo klein... Beter het zekere voor het onzekere nemen... Edit: En dan wel de huisartsen post.. Het Cb zou ik niet doen, die hebben geen medische achtergrond zoals een huisarts dat heeft. (tenminste als ik hier bel krijg ik een telefonsite aan de lijn die ergens in verweggistan zit)
heb gebeld en ze zegt als ze geen koorts heeft en geen zieke indruk maakt is het niet erg,,, maar ik merk nu pas dat ze meer poept,,en het is niet veel,,beetje breiig,,her is niet waterdun ,,is het normaal dat je baby zoveel poept
Ga ermee naar de eerste hulp. Had ik ook gedaan met mijn kleine. Ze was toen 3 weekjes oud en is voor een paar dagen opgenomen. Er werd gedacht aan een koemelkallergie en ik heb maanden erna ondervonden dat dat het niet was. Wel had ze een soort van een afte aan haar darmen waardoor er dus gedacht werd dat het een allergie was.