slijm met bloed in ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door music4life, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ons kindje heeft slijm met bloed in haar ontlasting,,,iemand enig idee wat dit kan zijn? ze heeft geen verhoging of koorts 36,7 en drinkt goed

2. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    geen idee, even de huisarts of CB bellen

3. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik zou nu alvast bellen. Kan ook koemelkallergie zijn.
    Sterkte!

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik zou idd ook even bellen... Ze is nog zo klein... Beter het zekere voor het onzekere nemen...

Edit: En dan wel de huisartsen post.. :) Het Cb zou ik niet doen, die hebben geen medische achtergrond zoals een huisarts dat heeft. (tenminste als ik hier bel krijg ik een telefonsite aan de lijn die ergens in verweggistan zit)

5. music4life

music4life Niet meer actief

heb gebeld en ze zegt als ze geen koorts heeft en geen zieke indruk maakt is het niet erg,,, maar ik merk nu pas dat ze meer poept,,en het is niet veel,,beetje breiig,,her is niet waterdun ,,is het normaal dat je baby zoveel poept

6. Cinderella2007

27 sep 2007
    54
    0
    6
    Ga ermee naar de eerste hulp. Had ik ook gedaan met mijn kleine. Ze was toen 3 weekjes oud en is voor een paar dagen opgenomen. Er werd gedacht aan een koemelkallergie en ik heb maanden erna ondervonden dat dat het niet was.
    Wel had ze een soort van een afte aan haar darmen waardoor er dus gedacht werd dat het een allergie was.

Deel Deze Pagina