Moeder Jan Smit maakt Yolanthe zwart

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by nicole26, Jul 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

#1 nicole26, Jul 13, 2009
    Last edited by a moderator: Jul 13, 2009
    De moeder van Jan Smit, Gerda Smit, doet dinsdagavond in SBS Shownieuws een boekje open over Yolanthe, de ex van haar zoon. De showrubriek lichtte maandagavond al een tipje van de sluier op. Voor de camera zegt Gerda Smit dat Yolanthe Cabau van Casbergen geld heeft ontvreemd. "Een heel groot bedrag is er weg. Erg veel geld", zegt ze in een gesprek met Evert Santegoeds.

Santegoeds vraagt daarna of ze praten over een bedrag van een ton. "Misschien wel meer", antwoordt ze. De vroege editie van Shownieuws staat dinsdagavond volledig in het teken van het interview.

Hmmm , wat zou daar nou weer van waar zijn ;)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Volgens mij heeft ze waardevolle spullen meegenomen van ongeveer de waarde van 1 ton dat kom ik overal op internet tegen.
    Maar goed Jan zal er echt niet wakker van liggen mocht het echt zo zijn die heeft geld zat. En dan zou hij wel aangifte of zo doen.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ach die meid heoft toch ook helemaal niet te stelen, ze verdient zelf ook zat!

4. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    En dan ook nog het boodschappenwagentje dat ze van Wesley heeft gehad............... :S Is die meid geldgeil ofzo?! Beetje jammer.......

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Ja idd, alsof zij geld zou moeten jatten (of spullen), ze is een zelfstandige vrouw met een eigen inkomen hoor!

Verder natuurlijk echt treurig van die Gerda om zo'n interview te geven, dan spoor je niet helemaal.

6. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Lekker volwassen weer...;)

7. nicole26

Jaa , dat was ook mijn idee , waarom zou ze in godsnaam wat stelen .. Zoals ik het begrepen heb heeft ze samen met haar zussen en broers een erfenis van 100 miljoen met een paar zaken mogen verdelen dus dat kleingeld van jan smit zou ze toch echt niet bewust gestolen hebben ...

En dan die moeder van jan smit , bah , ik heb ooit eens een reportage gezien en toen waren ze bij hem thuis aan het filmen maar wat een arrogant eng mens is dat , zeer onbeschoft ..

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik vind het niet kunnen hoor al heeft Jan geld genoeg stelen is stelen en ik zou wel aangifte gaan doen als ik hem was.

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja daar zit ook wel iets in...

10. Yelice

Yelice Niet meer actief

ach die Yolanthe zal echt geen dingen hebben gestolen, zij komt zelf uit een aardig rijke familie en verdient zelf genoeg .
    IK vind het meer zeggen over die moeder, nu ineens met modder gooien terwijl Jan en Yolanthe als vrienden uit elkaar zijn gegaan.
    Beetje aandacht trekkerij van die moeder

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ben het met Yelice eens. geen enkele moeder vindt het leuk als schoondochter er openlijk met een ander vandoor gaat, en wat heeft ze ermee te maken?? had zij een relatie met Yolanthe dan?

echt onzin, of het nu waar is of niet, daar komen wij toch niet achter en het is iets tussen jan en yolanthe.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja laat die moeder zich er lekker buiten houden, typisch weer zo'n schoomoeder-actie..

13. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    god zeg...het zal je moeder maar zijn....ik vraag me af of Jan het er zo mee eens is dat zijn moeder dit nu doet.
    Het is niet leuk hoe ze uit elkaar zijn gegaan (of eigenlijk de reden waarom) maar goed...alleen Yolanthe en Jan weten het echte verhaal....want als je alles op internet moet geloven zijn ze beide vreemdgegaan.
    Moeders moet de grote neus er buiten houden.
    Ze heeft nu gewoon een kans gezien om haar EX- schoondochter zwart te praten.

Echt...triest!

14. Dushi

Dushi Niet meer actief

Wie vind de moeder van Jan nou interessant vraag ik me af.... is SBS6 wel helemaal lekker!

Domme uitspraak ook. Ze mag toch zeker haar zelf aangeschafte spulletjes meenemen. Beiden geld zat, daar zal het niet aan liggen. Ook voor haar kunnen spullen emotioneel belangrijk zijn.

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

@Dushi: Ik vind haar wel interessant... ;)

Ik kan niet wachten tot het intervieuw .. Ik vind dat mokkel ( Yolante ) zo'n ongeloooofelijk kapsones wijf .. verschrikkelijk .. ik lach me rot vanavond ;) .. En vind het wel grappig dat die moeder het zo naar buiten brengt, kan de rest van nederland gelijk zien wat voor iemand het is ..

als mijn schoondochter dit bij mijn zoon zou doen dan zou ik ook uit kwaadheid zulke acties ondernemen. En trouwens ook al zijn jan en dat gedrocht als vrienden uit elkaar gegaan dat wil niet zeggen dat die moeder en dat gedrocht vrienden zijn ;) ..

Maar we goed vanavond zullen we zien waar het precies over gaat nu kunnen we er alleen over speculeren ;)

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

even voor de goede orde jans moeder heeft toestemming gevraag aan haar zoon om dit interview te mogen geven.de familie en het manegment zijn ze roddel en de leugens uit de yolanthe hoek zat.jan ik momenteel 3 weken met vakantie en heeft zijn moeder groen licht gegeven.
    ze heeft al meerdere uitnodigingen afgeslagen en de familie heeft de heletijd hun mond gehouden en nu is samenspraak is er besloten dat er 1 interview komt om de (volendamse) lucht te klaren dus zo triest is het niet

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Maar stiekem kijken we toch allemaal even vanavond toch? ;)
    Ikke trouwens niet, heb dalijk cursus borstvoeding...

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Sorry hoor maar hoe zielig is die Yolante .. pfff wat een eng mens dat je je zelf zo kan verlagen ... Kinderachtig mokkel ..

Als ze zoveel geld heeft waarom neemt ze dan al die spullen mee ??

19. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Leuk interview,haha!
    Wel een beetje aso van Yolanthe om alles mee te nemen. Snap die moeder eigenlijk ook wel ergens. Vooral omdat Jan er niet al te moeilijk over doet en dus ook niemand weet dat Yolanthe alle spullen heeft meegenomen.

20. nicole26

Zoo , moeder Smit is aardig boos ;) Hahahaha , wat een toestand toch ... Tja ik weet het niet wie er gelijk heeft maar als het echt waar is moet Yolanthe zich diep schamen ..

Share This Page