Hoho Yolanthe is zeker ook niet trouw gebleven hoor. Die heeft er wat op na gehouden. Allebei zijn ze fout. Maar het probleem is gewoon dat Jan alles betaald heeft wat in het huis stond en trouwens het huis zelf ook, en dat Yolanthe er dan mee vandoor gaat is wel een beetje heel erg omdat te doen. Ze heeft echt heel het huis leeggehaald. Maar wat die moeder van Jan er mee te maken heeft snap ik nog steeds niet. Volgens mij heeft die moeder het er moeilijker met als Jan zelf.
ik heb gister ook gegkeken haha...dat ze zei ruud en ik heb hier voor vanaf zijn 11e al zijn verdiende geld opzij gezet en zo veilig mogelijk vastgezet en zij haalt het binnen 4 uur weg...nou geloof me jan heeft echt wel meer geld dan 1 ton en ze doet zielig alsof jan nou niets meer heeft ofzo...hij heeft geld zat....maar ik vind niet dat het daarom gaat...yolanthe heeft hem een naaistreek geleverd en dat is een feit, maar wat zijn moeder daar mee te maken heeft...geen idee,....volgends mij wist ze beter dan jan zelf hoeveel hij van alles had..
Tut tut......kan Jantje niet voor zichzelf opkomen? Moet mammie dat doen? En waar bemoeit dat mens zich mee??? Pffffffffffffffffff hoe onvolwassen zijn die mensen zeg!!
hihihi En de kerstballen had ze ook meegenomen. De prijskaartjes ervan lagen in de kelder, kijk ik heb ze hier . OHOHOH het is schandalig. Moest er wel om lachen hoor. MAMA IS BOOS :x en Jan lijkt het weinig te interesseren. Zij wist wel hoeveel handdoeken er waren, want ze had ze allemaal gewassen
ik vond het een zielige vertoning. Zij heeft zich ook meerdere keren klemgeluld en ze zet zichzelf en haar gezin zo voor lul. Alsof Yolanthe dweiltjes en gastendoekjes zelf niet kan betalen... Laat Jan het lekker zelf uitzoeken....
ik kan die moeder wel begrijpen,zij en haar man hebben altijd ervoor gezorgd dat Jan zn geld goed bewaakt werd en als yolanthe er dan vandoor gaat met alle spullen t.w.v. "heel veel geld",terwijl ze er geen cent aan mee betaald heeft ja.... zou ik ook niet tof vinden jan heeft waarschijnlijk ook wel geld genoeg om nieuwe te kopen,maar waarom zou ie t nog een x moeten kopen als ie het al had?? Yolanthe heeft zelf geld zat (vermoed ik) dus waarom de spullen meenemen wat niet van je is.... Jan is vast een goedzak die denkt.... "neem maar mee,word er gelukkkig mee,ik koop wel weer nieuwe, ik ben van je af". Ze zoeken het maar helemaal lekker zelf uit,hun leven gelukkig verder terwijl iedereen zich druk maakt hahaha
Ik moest echt heel hard lachen gister! Het zal je schoonmoeder maar wezen zeg! Die chagerijnige kop. En maar zeuren over die handdoeken, beddegoed en bloemen... Vroeg evert: "Wat vind je van Liza?" antwoord moeder: "Ik heb haar 2 keer gezien." Dus niet van: nou ik vind het een leuke meid ofzo of blij dat ie niet alleen is nu. Ik meen mij te herinneren dat Yolanthe en Jan een keer in een interview zeiden dat Yolanthe alles mocht uitzoeken aan interieur en dat Jan het allemaal wel best vond. Nogal logisch dat zij het dan mee neemt, het is haar smaak!
ik moet er gewoon heel erg om lachen, veel mensen hebben nu een oordeel over iets waar ze niets vanaf weten eigenlijk is het niets anders dan een ordinaire bitchfight die via de media wordt uitgevochten. typisch sbs materiaal idd
Ja ik heb ook een deel gezien van het interview. Wat zielig van die moeder dat ze de media gaat opzoeken met dit soort dingen. Wij weten niet wat er achter gesloten deuren gebeurd. Ze zijn uit elkaar, laat het lekker verder. Zielig gedoe allemaal over spullen. Spullen die ze samen hebben uitgezocht en wie zegt dat Jan alles betaald heeft. Dat weet je helemaal niet. Ach ja er wordt weer ergens over gepraat.
ik heb ook gekeken de foto's, de bonnetjes, geweldig! waar bemoeit ze zich mee... en zijn moeder verschoond nog steeds zijn bed en yolanthe heeft alles uitgezocht voor hun huis het kon jan helemaal niks schelen nou dan zou ik ook alles meenemen!
dat is wel zo zij heeft alles uitgezocht, misschien dan wel niet betaald maar wel uitgezocht, dus het is haar smaak...ik zou da zowiezo niet met de spullen willen blijven zitten die mijn ex allemaal heeft uitgezocht...
O my god, ik denk: - wat is Jan Smit een treurige gast dat hij op deze leeftijd nog zo onder de plak zit bij zijn mammie - wat is mammie een treurig mens dat ze haar zoontje niet zijn eigen leven kan laten leiden en sterker nog "het voor hem opneemt" op TV, hahahaha!!!! - wat zal Yolanthe blij zijn dat ze er niks meer mee te maken hoeft te hebben - succes voor Liza Pffffff..... schoonmoeder from hell, dit!
Volgens mij was het zo dat toen hij bij haar introk zij alles al had en hij nog bij paps en mams woonde. Niet meer dan logisch dat je dan meeneemt waar je mee gekomen bent. Maar sjonge zeg. Wat heeft dat mens zichzelf en d'r familie te kijk gezet.
Ik zou juist opgelucht zijn als ik van al die lelijke zijden bloemen af was...... Wie heeft er nou voor 2000 euro aan zijden bloemen in z'n huis, afschuwelijk!
Ik vind gewoon afspraak is afspraak, en dit is gewoon niet normaal. Wat zei allemaal uit dat huis heeft gehaald op de kaasplateautjes en de gastendoekjes na.. Maar goed Jan kennende zegt ie: Word er gelukkig mee.. (jammer dat ze moeder dat niet vind )