Haha, ja, dat viel me ook al op, ik zag het al voor me, Yolanthe met losse handjes . Ik heb me kostelijk vermaakt om het interview, wat laat die zichzelf kennen.
Als die palingtrut mijn moeder was geweest...dan had ze met stipt op nummer 1 van mijn ignorelist gestaan:x Waar bemoeit dat mens zich mee? Volgens mij is haar zoon, volwassen genoeg om zijn eigen boontjes te doppen en had hij aangegeven het te willen laten rusten. En mocht Yolanthe het huis hebben leeggehaald...dan geef ik haar groot gelijk! Meenemen die handel...had Jan haar maar niet moeten bedonderen! Actie is reactie (Ik heb mijn ex precies hetzelfde geflikt, na maandenlang bedonderd te zijn, was dit mijn manier om hem flink in de zeik te nemen! Ik had overigens alles meebetaald) Groetjes!
Het is een beetje een genante actie van Jan's moeder, maar ik kan me ook wel voorstellen dat dat jongetje Jan niet eens doorheeft wat er allemaal mist, hij is natuurlijk nooit thuis. En dat Jan's moeder zich aan Yolanthe irriteert begrijp ik best. Yolanthe blijft natuurlijk een first class sloerie who is working her way up en probeert een slaatje te slaan uit elke man die ze tegen komt. Maar goed, ze geeft dan ook zelf toe dat ze een hoge sex drive heeft en met zo'n lichaam en tieten wil het natuurlijk wel bij die mannen. Wesley here I come. Nee hoor, ze had netjes die spullen moeten laten staan wat er ook is gebeurd, ze heeft inderdaad geen normen en waarden meegekregen. Wat moet je trouwens met zo'n smerig bontje op je bed of van die nepbloemen. Dat je dat uberhaupt mee wil nemen. Arme Jan's moeder, weet natuurlijk ook niet wat haar overkomt. Kan me goed voorstellen dat ze baalt van al dat geld wat nu weg is na al die jaren. Dat ze naar de markt moet voor nieuwe lakens voor haar jongen..het is eigenlijk gewoon heel triest natuurlijk. Charlie
Nou nou, wat een afgunst allemaal. Geen idee, waarom iedereen er zich druk om maakt. Ik moet gewoon besmuikt lachen om deze soap.
ik vond het een zeer genante vertoning van mama jan. wat moet zij met alle bonnetjes??? en ze heeft foto's, zelfs van de vliering.... vind ik helemaal raar.. ik zou als Jan me rot schamen als mijn moeder zo op TV kwam, die 2 zijn oud genoeg om het samen uit te vechten.. raar mens..
Denk je dat Yolanthe Jan wel trouw is gebleven, echt niet hoor. Ik wil niet goed praten wat Jan allemaal doet, maar Yolanthe is zelf net zo hard bezig geweest met andere kerels.
Zo volwassen vind ik die Jan en Yolanthe niet hoor. Ik weet niet waar iedereen het over heeft. Dat is juist het probleem. Wie gaat er nou zo snel een huis kopen samen en het over trouwen en kinderen hebben. Die eerste jaren van enorme verliefdheid is het helemaal geen goed idee om meteen huizen te gaan kopen enzo. Als die eerste verliefdheid eraf is moet het ook nog leuk zijn na 5 jaar. Dan moet je pas verder gaan denken. Iedereen weet dat je tot ruim je dertigste nog niet geleefd hebt en weet wat je precies wil qua relaties enzo. Vooral Jan is nog zo'n jonkie. Je kon er donder op zeggen dat het niet lang zou duren. Charlie
Aparte reactie.... Ben je zelf al ruim in de 30? Ik namelijk wel, en als ik iets geleerd heb dan is het wel dat je leert van je fouten. Dat is onderdeel van volwassen worden. En er zijn genoeg mensen bij wie het op dezelfde leeftijd als J en Y wel goed gaat. Bij mij niet, maar dat heeft mij iig alleen maar sterker gemaakt. Bovendien geloof ik dat ik nog lang niet uitgeleerd ben en ik zal lachen om mezelf over een jaartje of 15, dat ik dacht dat ik op mijn 35ste de wijsheid in pacht had. Anyway, on topic: ik hoorde gisteren op radio3 een mix waarin uitspraken van mama Jantje waren verwerkt, echt een giller! Wat een idioot wijf is dat toch....
wat een rare vrouw zeg! waar bemoeit zij zich mee? alleen maar ophef maken om niks. laat ze dat lekker met ze 2e uitzoeken
tsja..... op die manier,ik dacht dat je jan's moeder bedoelde... die kan best een lieve oma zijn... en wat die vader bertreft,daar heb ik geen medelijden mee ofso... die is niet zo'n lieverdje.... ---> van wat ik gehoord heb dan hahahaha maargoed kmoet wel even zeggen dat ik zal die zwartmakerij over die moeder van jan soms best overdreven vind.... t mens bedoeld t goed
Inderdaad héél apart. Ik denk dat het halve forum geen idee heeft waar men mee bezig is, als ik Charly mag geloven .
idd, ligt er maar net aan wat je hebt meegemaakt of hebt gedaan met je leven. iemand die op zijn 25ste al één of meerdere serieuze relaties heeft gehad kan een nieuwe relatie beter inschatten dan iemand van 35 die tot die tijd single is geweest
Ik vind het stijlloos en ordinair om zoiets via de media uit te vechten. Ik heb het interiew ook gekeken. Er werd steeds maar gezegd dat Jan al die spullen betaald had (overigens behoorlijk ziekelijk hoe die vrouw overal foto`s van had gemaakt en alle bonnen had...). Maar er werd niks gezegd over wat Jolanthe betaald heeft. Misschien heeft zij alle luxe vakanties enzo voor haar rekening genomen, dat weten wij toch niet? Het wordt zo eenzijdig bericht. Dan vind ik dat zij ook recht heeft op die spullen, ook al heeft zij ze dan niet betaald. Nogmaals, ordinair en stijlloos om iemand zo publiekelijk door het slijk te halen.
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd waar deze woorden op gebasserd zijn? Vind het igg een erg vreemde uitspraak Wat betreft het hele akkefietje. Vind het maar 1 smerige bende en ze hebben er alllen net zo hard aan meegedaan ,om het zooitje zo op te naaien.
ja daar ben ik het ook mee eens doe dat lekker privé uitvechten ! en we weten idd niet wat zij heeft betaald en ze heeft zelf geld zat dus waarom zou ze die spullen moeten stelen ??? Ik denk zelf dat ze er met Jan over gehad heeft of ze het mee mocht nemen !