Jan is niet de enige die vreemdgegaan is. Yolanthe is ook niet trouw geweest tijdens de relatie met Jan. Dus ze zitten samen fout.
Jan's moeder had zich er gewoon buiten moeten houden. Jan en Yolanthe hebben geen van tweeen de publiciteit opgezocht, voor zover ik weet, en wilden allebei gewoon verder gaan. En dan gaat die moeder Yolanthe voor rotte paling uit maken, Jan kan zijn moeder dankbaar zijn als hierdoor zijn carriere om zeep is. Als dat mijn moeder was, ging ze echt met een enkele reis naar Timboektoe.
Ik begrijp uberhaubt niet waarom heel Nederland moet weten wat er allemaal gebeurd in relaties van BN-ers en als het uit is. Wat gaat ons het aan dat Yolanthe spullen heeft meegenomen en dan ook nog tot in detail wat precies. Waarom gaat die Gerda Smit dat voor heel NL zitten vertellen? Ze staat er alleen maar voor l*l mee. Later worden er liedjes over gemaakt. Dat is leuk dat je zo in de media komt...
En toch kan ik haar ook wel begrijpen, ok dat ze de media opzoekt Maar het is toch dr zoon, en als de hele inboedel weggehaalt is tsja...
Ik geloof Gerda zeker wel, waarom zou ze dit anders doen! Ze is altijd netjes op de achergrond gebleven, alleen nu was ze het zat! Alleen moet ze Jan nu zelf zijn zaakjes laten opknappen, hij is nu volwassen! Toch? Mijn moeder had van mij geen toestemming gehad voor dat intervieuw!
Dat vind ik heel naïef gedacht... Iedereen weet daar alles van elkaar, Gerda heeft vast een leuke som geld gekregen van Santegoeds en toestemming van haar zoontje en zijn manager.