Hallo beste mensen, Ik ben 32 jaar en mijn vriend 35. Wij komen uit Haarlem. Ik ben in 2006 aan baarmoederhalskanker geopereerd 2x en ik heb het gelukkig overleefd. Maar ik heb zo pijn aan mijn buik en vagina gehad dat ik nooit meer daar iets wilde hebben :x Maar na 2 jaar langzamerhand hersteld te zijn en wat meer energie te hebben, en de pijn geestelijk is weggeebt...zijn wij NU laaiend enthousiast en willen we toch proberen om zwanger te worden. Ik ben sinds september 2008 gestopt met de pil, en ik werd soms 4 weken lang ongesteld, nabloedingen, dan weer 6 tot 8 weken niets en nu sinds de 2e keer een normale menstrutatie Ik ben nog elke maand in het ziekenhuis voor controles voor de kanker, en dat gaat super goed De professor die mij geopeereerd heeft is natuurlijk ook heel enthousiast of het gaat lukken en dat zou technisch gezien moeten lukken, alleen er zijn nog niet echt veel resultaten van vrouwen (jonge) die na deze operatie alsnog bevallen zijn. Mijn baarmoederhals is zo goed als weg, en daarom sneller de kans op een vroeggeboorte etc. Dus een keizersnede zou het gaan worden. Overige medische technische punten laat ik verder nu even achterwege. De bottum line is dat wij het nu serieus gaan proberen Wie weet tot hoors xxx
Welkom hier. Heftig verhaal hoop! En ook natuurlijk extra spannend voor jullie... Nu maar hopen dat het snel raak is.