help vakantie

Discussion in 'De lounge' started by Ruby1987, May 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik zit met een probleem:

Ik heb al 2 jaar een goede vriend x. We doen altijd samen leuke dingen en het is altijd gezellig. Nu is het zo dat het een tijd niet goed ging tussen mij en mijn vriend g. Met x had ik een weddenschap afgesloten, ik zei dat ajax kampioen zou worden en ik had dus gewonnen. Ik mocht dus kiezen wat ik wou. Ik wou altijd met mijn vriend g op vakantie maar wegens prive omstandigheden kon dat steeds niet. Ik dacht gewoon leuk vriendschappelijk zonder bijbedoelingen want x wist dat ik hem mocht maar zeker niet aantrekkelijk vind op vakantie. Die vakantie hebben we dus geboekt(8 dagen marmaris)

Ik wist al tijden dat x wel gek op me was maar ik dacht dat hij het wel accepteerde dat we gewoon vriendschappelijk zouden gaan. X gaf toch 2 weken terug aan toen we weer een date wou dat hij nu toch ec meer wou. We hebben gezoend maar omdat ik hem totaal niet knap vind vond ik het gewoon vies.

Afgelopen week is er tussen mij en mijn vriend g iets uitgekomen waar ik al eerder van wist (hij was vreemd gegaan en dat meisje heeft 6 maanden lang gelogen zwanger van hem te zijn en mij daarbij jaloers proberen te maken en geprobeerd hem van me af te pakken wat haar niet lukte. Maar dat ik dacht dat hij een kind van een ander zou krijgen was al te veel voor me en daarin wist ik dat ik nooit meer een serieuze relatie met hem aan zou kunnen. Ik had het verschrikkelijk zwaar. Nu is er dus uitgekomen dat ze al die tijd heeft gelogen en mijn vriend zei ook van ik wil niks van der als ze geen kind van mij zou krijgen was ik allang weg. Nu krijgt ze geen kind en heeft mijn vriend haar uitgescholden geblokkeerd en verwijderd. Dat kind zou in september geboren worden en daarom wou ik in september wel met die vriend van me op vakantie als afleiding.)

Nu alles de wereld uit is gaat het super goed tussen mij en g. Want ik confrenteerde hem elke dag ermee dat hij een kind van een ander zou krijgen. Nu hebben we eindelijk alleen maar positieve dingen erin en voor hem is het gewoon een hele goede les. Het is ook niet meteen goed gekomen nadat het was uitgekomen hebben we natuurlijk een heel lang gesprek gehad.

Nou wou x de vakantie al annuleren omdat hij erheen wou als lovers en niet vriendschappelijk wat ik dus wou. Als het goed is is het geen geldige reden om een vakantie te mogen annuleren en zei hij dat we dan wel gaan als het niet geannuleerd kan worden.

Ik zei nog dat ik hem dan wel zou helpen een leuk meisje voor hem te vinden.

Ik wil echt niet dat het minder goed gaat tussen mij en g want we houden echt van elkaar. Ik ben bang dat hij het niet gaat accepteren en me niet vertrouwt dat ik met een andere man op vakantie ga. Ik wil ook echt niet dat het slechter gaat want we hebben al net heel veel achter de rug.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. (Hoop dat het verhaal te volgen was)

2. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Nee dat is inderdaad geen geldige reden om je reis kosteloos te mogen annuleren. Uiteraard kan je altijd gewoon de reis annuleren maar zullen er wel kosten aan verbonden zitten en dat hangt helemaal af van je vertrek datum, hoe dichterbij de vertrek datum hoe hoger de annulering kosten. Maar als je nu niet meer wilt waarom laat je dan niet iemand in jou plaats gaan? Vaak kost een naams wijziging minder geld dan een volledige annulering.

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    #3 Ruby1987, May 27, 2013
    Last edited: May 27, 2013
    Is wel een goede ik heb het hem gevraagd en hij gaat er zaterdag achteraan.

4. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Succes!

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Of je boekt 'g' erbij en gaat met zijn drieën ;)

6. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    1,754
    116
    63
    Jij hebt het toch cadeau gekregen van X? Nou, vraag of G ipv X mee kan? ;)
    Is misschien wel goed voor jullie relatie.. En dat hij uiteraard wel zelf de kosten betaalt.

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    bijzonder verhaal ... sorry :(

Ik snap niet dat als je weet dat x een oogje heeft op je, dat je dan alnog een vakantie boekt met hem. Natuurlijk denkt hij zijn slag te kunnen slaan.

Maar goed, nee, dat is dus geen reden voor annulering. Daar moet echt veel meer voor gebeuren.

Dus of hij gaat alleen, of jij betaalt een deel bij. Ik vind jou eigenlijk net zo "fout" als hem.

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Vind t ook een bijzonder verhaal... En warrig vooral :(
    Ik begrijp ook niet dat je nog met x op vakantie wil. Jullie relatie lijkt me t belangrijkst en als g het er niet mee eens is (wat ik heel goed kan begrijpen als x verliefd op je is) zou ik niet gaan.

9. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Dat is juist het probleem g heeft er geen geld voor

10. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Idd ik vind het heerlijk op vakantie maar wil niks verpesten tussen mij en mn vriend die me veel meer waard is.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    G is jouw vriend? Of soort van?

Kun je niet wat voorschieten? Neem desnoods nog een meid mee voor X.

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jeetje.....laat die vakantie "gewoon "schieten en blaas je relatie met je vriend G nieuw leven in!
    Is G ook de vader van je kids?
    Dan samen opnieuw beginnen....er komt heus ooit wel weer een vakantie hoor.

13. mol81

mol81 Niet meer actief

En je vriend g zou op de kinderen passen? Of zoiets? Ik zou x zeggen dat hij de reis kan annuleren (daar moet je wel voor betalen) of zeggen dat x iemand anders mee moet nemen. Sowieso vind ik het raar dat je met g een week op vakantie gaat terwijl je een vriend hebt (en twee kinderen) maar goed...

14. lioness74

Dan zou ik zeker niet met een ander op vakantie gaan....daar komen hoe of zo problemen van...
    Hoe zou jij het vinden als je vriend G met dat meisje dat hij zwanger zou hebben gemaakt op vakantie ging?

15. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Als ik wist dat het een leugen zou zijn van die meid die zei dat ze zwanger was had ik nooit een vakantie samen geboekt. Het gaat nu ook erg goed eindelijk we zijn dagelijks met elkaar. Met zijn vieren gaan is geen optie. Die gewone vriend van me zou de hele vakantie betalen. Het is de vader van mn kids. We hebben een relatie van 8 jaar met vallen en opstaan en hoe we deze nare situatie hebben gehad zijn we hier veel sterker uit gekomen. We zijn nu dagelijks met elkaar. We zijn hier veel sterker uitgekomen. Zelfs sterker dan ooit. Ik denk idd dat ik niet op vakantie ga. Mijn moeder zou op onze zoontjes passen.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    maar zwanger of niet.. hij is toch met haar naar bed geweest neem ik aan dan?

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Dus eigenlijk was het een wraakactie?? Vind het ook eigenlijk wel een beetje sneu voor die gewone vriend. Die voelt zich denk ik knap gebruikt ... maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen

18. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Klopt dat wel en daar hebben we ook uitgebreid over gesproken en ik heb het uiteindelijk achter me gelaten na meerdere lange gesprekken.

19. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Nee want ik ben altijd eerlijk geweest over wat ik van hem vond en wat ik wou. We zijn gewoon vrienden en deden soms wat leuks met elkaar. Maar nu kan hij na 2 jaar niet meer met me omgaan omdat hij dus veel meer van me wilt en ben eerlijk geweest dat ik dat totaal niet wou. Vind hem echt helemaal niks kwa uiterlijk en heb dat ook zo gezegd zelfs nog in hardere woorden.

20. lioness74

Wat vind je vriend/vader van je kids er eigenlijk van dat je met hem op vakantie gaat?

Share This Page