Bekende truc helaas...het hoeft niet haar echte moeder geweest natuurlijk. Maar er zijn bendes actief die kinderen het vuile werk laten doen, er op inspelend dat Justitie in Nederland kleine kinderen niet veel zal aandoen. Kinderen hebben vaak al een jarenlange criminele training achter de rug. Ik hoop voor het meisje dat ze goed terecht komt.
Als ze Nederlands spreekt...als ze een vaste woon- of verblijfplaats heeft...als ze het durft te zeggen...
Zou ze dit niet van tevoren hebben afgesproken met haar dochter, dat wanneer ze betrapt worden dat de moeder wegloopt, zodat moeder niet wordt gestraft. Ze dachten waarschijnlijk dat het meisje gelijk naar huis mocht. Ik denk echt niet dat de moeder het kind zomaar geheel aan haar lot overlaat, maar dan nog is zij een slechte moeder. Lekker voorbeeld voor haar kind
Ik had van de week dit bericht gelezen. Mijn eerste reactie was: Dat mens kan je geen moeder noemen. Maar het kan idd ook een bende zijn en het hoeft niet eens haar moeder te zijn. Maar dan alsnog zo kind misbruiken. Ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat het meisje goed wordt opgevangen en in een fijn gezin terecht komt.
Nou ik las dingen als hopelijk komt het in een fijn pleeggezin. Ik ken zelf een situatie dat een vader het kind onder geen beding krijgt te zijn in z ook geval ook niets van dit voorval mee zou krijgen... In zoon geval zou het kind Mss ook naar de vader kunnen gaan. Als die dan wel goed voor zijn kind zou zijn. Dus ja dan is het wel belangrijk in het verhaal lijkt me. En ik ben niet uit op discussies of ruzies ofzo... Maar een vader van een kind lijkt me wel belangrijk in zoon verhaal.