Bedankt allemaal! Je weet natuurlijk nooit of er iets mee bereikt wordt maar het is toch te gek voor woorden dat vrouwen zoals mijn ex-schoonzus dit allemaal kunnen doen zonder dat het consequenties voor haar heeft?
Ook getekend. En Novastar zou je zwager toch echt vragen om de ots aan te vragen nu er 2 november een rechtzaak komt.
Hallo iedereen. Even een update in de situatie rondom mijn neefje. De rechter heeft gisteren uitspraak gedaan in de zaak die mijn zwager tegen mijn ex-schoonzus had aangespannen vanwege het niet nakomen van de bezoekregeling. De uitspraak is in zijn voordeel geweest. Mijn ex-schoonzus is veroordeeld (zo staat het echt in het vonnis) tot het nakomen van de bezoekregeling zoals die in juni afgesproken is. Doet ze dit niet dan moet ze een dwangsom betalen van 250 euro per dag dat ze in overtreding is. In het vonnis staat dat er geen enkele reden is waarom ze de bezoekregeling niet na zou komen dus het ging per direct in. Vanavond heeft mijn zwager zijn zoon opgehaald. Iedereen is echt heel blij. Ik hoop dat er nu rust komt en dat mijn ex-schoonzus niet weer iets anders gaat verzinnen. Die angst is er wel namelijk. Maar nu eerst maar eens opgelucht ademhalen.
Wat fijn zeg! Die angst zal wel even blijven, maar ze staat echt 10 stappen achter op dit moment. Helemaal dat ze nu veroordeelt is, dat is de komende tijd echt niet in haar voordeel. Nu heerlijk genieten
Wauw, super fijn!!! En fijn ook dat je neefje meteen naar zijn vader kon. Wat een opluchting, al snap ik de angst natuurlijk volledig. Hopelijk blijft het gewoon zo gaan! Chapeau ook voor je zwager dat hij zich zo rustig heeft gehouden. Uiteindelijk heeft hem dit zoveel meer opgeleverd, echter is het wel ontzettend knap!
Oh wat fijn voor je zwager! En natuurlijk ook voor je neefje. Hopelijk blijft alles nu rustig en goed gaan.
Wat fijn! Ik hoop dat je neefje en zwager snel weer aan elkaar gewend zijn en een liefdevolle vader-zoonrelatie op kunnen bouwen.