Absoluut! Ik word altijd een beetje kriegel van moeders die roken tijdens hun dikke buik periode en dan ineens mag er bij de beeb niet meer gerookt worden. Hartstikke goed hoor, maar hadden ze ook eerder aan kunnen denken haha Maar ik ben een beetje hard oordelend dus ik zal snel mn mond houden
Het erge is ook nog dat ze geen echte straf krijgt "omdat ze dan bij haar kind zou worden weggehouden en ze dit niet zou kunnen opvoeden".... Opvoeden? Was daar nog sprake van dan?
ik vraag me af waarom zon onmens WEL moeder is geworden al.................. grrrrrrrrrrrrrrrrrrom.........
Ik vind dit echt te gek voor woorden! Ik rook zelf en vind het heel moeilijk om eraf te komen! Ben nu al van 1 pakje per dag naar 6 sigaretten per dag gegaan! En mocht ik zwanger zijn, dan stop ik per direct! Ik weet dat het beter is om nu al te doen, maar vind het vreselijk moeilijk. Het is een rotverslaving! Schaam me er vaak ook voor! Zal het ook nooit bij kinderen in de buurt doen en ook nooit op straat.. Mijn zusje rookte tijdens haar zwangerschap gewoon door en ik kan me niet voorstellen dat ik dat zal doen. Schaam me nu al, laat staan met dikke buik! Als mijn nichtje bij mij thuis komt, dan mogen ze van mij hier ook niet roken! Kindje kiest er niet voor! Moet wel erbij zeggen, dat mijn zusje en haar vriend ook niet binnen roken in hun eigen huis. Dat zo'n "moeder" haar kind laat roken, vind ik werkelijk schandalig! Hoe haal je het in je domme domme hoofd!