Wie o wie kijkt er ook rechtstreeks mee? Ik heb zojuist de cliffhanger gezien (kwam 1.5 week geleden.) Toch even in een spoiler voor als je het nog niet gezien hebt. Omg omg omg!!!!! Ik had dit echt echt niet verwacht. Spoiler michael staat opeens in het appartement van Rafael! Ik weet niet of ik blij moet zijn of niet. Jane en Rafael zijn zo'n leuk stel maar Michael.. dat was toch eigenlijk een heel stuk beter. Het paste en oh god ik heb echt tranen gehuild toen hij doodging En nu dus wachten tot oktober Ik weet niet hoe. En jeezz wat kan deze serie geweldige cliffhangers maken!
Ik ben met seizoen 3 aflevering 17 bezig. Dus ik kijk hem nog even niet hoor Ik vind het echt een hele leuke serie.
Haha nee nog even niet kijken dan! Het is echt een hele leuke serie en ik baal nu al dat het op een gegeven moment op zal zijn volgens mij heb ik ergens gelezen dat seizoen 5 de laatste is. Ik hoop echt dat dat niet zo is. En ondanks dat ik sommige verhaallijnen echt heel stom vind zoals alle tweelingen en die moeder van petra blijft het een van mijn lievelingsseries
Ik heb net seizoen 3 uit, waar kan ik 4 vinden? Durf de spoiler nog niet te lezen als deze zo onverwacht is, haha.
OOOOOOHHHHH IK GA VANAVOND KIJKEN DAN! Loop denk ik een paar afleveringen achter, geloof dat ik bij aflevering 13 ben van seizoen 4, even een paar weken niet gekeken maar m'n plan was om vanavond te gaan bij-kijken tussen de nesteldrang door En de cliffhangers van deze serie zijn inderdaad echt altijd verschrikkelijk. Weet je al wanneer er weer een nieuwe aflevering komt?
Popcorntime of kodi! Popcorntime is makkelijker dan kodi dus zou ik die kiezen. Laptop aansluiten op de tv en klaar
Ik zie idd dat ze hem in oktober verwachten Ik hoop dat ik de cliffhanger kan verwerken dan haha Ik kijk zelf via Stremio (app) op m'n laptop, helemaal ideaal. Vond ik fijner dan Popcorntime.
Ik loop echt hopeloos achter . Ik dacht dat Netflix gewoon goed meeliep en seizoen 3 het nieuwste was... goed nieuws dus dan heb ik nog een hoop afleveringen te kijken ! Laat ik nou dinsdag kinderloos en vrij te zijn . Vind het echt een heerlijke serie!
WAAR kijk je die? Ik zit echt met smart te wachten! Wie kan mij (in pb) uitleggen hoe ik dat doe? Popcorntime ken ik niet, kan ik dat op m'n iPad kijken?
Popcorn time kan je gewoon downloaden. Volgens mij ook op ipad maar weet ik niet helemaal zeker. Het is heel simpel en wijst zich vanzelf @RoBiJe wat fijn haha. Ik ben benieuwd wat je er van vind!
Ja gelukt, jeej! Weer 17 nieuwe afleveringen te gaan. Wel echt stom dat het elk seizoen minder afleveringen zijn .