Moeder legt twee kinderen ter vondeling!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Roxyroxx, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Vreselijk!

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.586
    113
    wat een ellende moet er hier achter schuilen. Gelukkig dat ze nu iets van familie hebben.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Triest - maar eigenlijk zie ik het wat positiever: De kindjes leven nog... De moeder of diegene die ze te vondeling gelegd heeft, had ook voor een andere oplossing kunnen kiezen- een betere- maar natuurlijk ook nog een slechtere..

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Eens. En daarbij vind ik het ook nog een super goed dat ze hebben weten te achterhalen dat dit jongetje een zus heeft.
    En dat ze dan kijken of ze samen kunnen opgroeien. Mocht men nooit de identiteit van de ouders (hier wordt alleen maar over moeder gepraat, maar er is natuurlijk ook nog een biologische vader) achterhalen dan hebben ze in elk geval elkaar nog.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat erg zeg! Hier schuilt wel meer achter en die vrouw zal wel heel wanhopig zijn. En ik geloof wel dat die moeder om de kinderen zal geven. Ze is in ieder geval niet zo verknipt om ze om te brengen maar ze juist een kans te geven op een mooi leven.
    Wat ik wel positief vind is dat ze ondekt hebben dat er een zus is, en dat ze dus niet alleen op de wereld zijn maar een bloedverwand hebben waar ze een band mee op kunnen bouwen.

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik krijg altijd tranen in mn ogen van dit soort berichten. Er zijn zoveel stellen op de wereld die dat kindje maar wat graag gehad hadden en het een heel mooi leventje hadden willen bezorgen en dan wordt het kindje geboren bij zo'n "moeder", die het zomaar weg doet alsof het om een voorwerp gaat :(. Het leven is soms zo oneerlijk.

7. lies276

lies276 Niet meer actief

Als ik je onderschrift lees, snap ik je reactie volledig.
    Toch denk ik dat geen enkele moeder dit zomaar doet en dat er veel verdriet en wanhoop aan te pas is gekomen.

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Waarom niet? Die vrouw kan wel in gedwongen prostitutie zitten....

Echt sommige reacties... niemand weet of zij de babys heeft gedumpt maar wordt maar gelijk aangenomen, hoeft dus niet hè.... we weten helemaal niks, dus kunnen we ook niet zeggen of ze een slechte moeder is of niet.

Wat een nachtmerrie dit...

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Het is ook een tranen in de ogen berichtje. Maar lees ook eens de andere postjes voordat je hier zo´n kort door de bocht postje plaatst. We weten nou eenmaal helemaal niks behalve dat ze door iemand te vondeling zijn gelegd.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik denk dan aan een jonge vrouw die gedwongen wordt zich te verkopen en de zwangerschappen zo opgelost worden en dus dumpen van de baby's die ze niet kunnen gebruiken. Een net bevallen vrouw met pas geboren baby valt gewoon op lijkt mijn . Een man met pas geboren baby al minder. Ik denk dus dat ze gedumpt worden door een man. Weet niet gewoon een geboel. Als ik bedenk hoe ik liep ja de bevalling, ging niet echt comfortabel.

Misschien nog wel erger en een jonge meid die zwanger wordt door haar ontvoerder/verkrachter en ergens vast gehouden wordt tegen haar wil. Baby heb je dan niks aan.

Als ze bijde de zelfde vader hebt lijkt optie 2 meer voor handen.

Kan me gewoon niet voorstellen dat je onopvallend 2 zwangerschappen kunt uitdragen, bevallen zonder hulp en je kind zo achter laten. Ik denk niet dat er in paniek is gehandeld. Daarvoor zijn ze te bewust ergens neer Gelegt om gevonden te worden. Een moeder die een depressie heeft zou het kind ook eerder wat aandoen of dumpe in een container ofzo. Deze kindjes zijn met zorg gedumpt op een zichtbare plek gevonden te worden. Iemand met toch iets van gevoel of medeleven en niet in staat tot moord . Iemand die wel bewust heeft nagedacht over plek en plaats en het kind niet dood wilde maar niet zelf wil of kan houden

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wij kunnen er niet over oordelen omdat we niet weten hoe de vork in de steel zit.

12. lies276

lies276 Niet meer actief

Als ik de foto van dat jongetje in die handdoek zie, vind ik het er toch wel erg koud uitzien!
    Hij ligt buiten en dan halfbloot in een handdoek! Stel dat hij pas veel later gevonden was.....zo,n kleintje heeft al snel ondertemperatuur!

13. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Zijn zusje is trouwens midden in de winter gedumpt, dus politie ging toen zelfs uit van poging tot doodslag omdat zij in de kou was gelegd.

14. *Knuffel* Ik denk het ook altijd bij dit soort berichten.. Had hem maar hier gebracht..

Ik begrijp de reacties van sommige leden hier overigens wel. In het bericht wordt verteld dat de moeder hem ter vondeling heeft gelegd. Dat het helemaal niet zeker is of het inderdaad de moeder is geweest, staat er niet bij. Kan me voorstellen dat niet iedereen daar dan ook meteen aan denkt..

15. carebear

carebear Niet meer actief

Misschien wilde de moeder dit kindje wel verzorgen maar lukt het haar niet.
    Geestelijk niet goed of zoals iemand zei, gedwongen?
    Gelukkig is de baby veilig.
    Hoop dat hij bij zijn zus en de pleegouders kan wonen.

16. Roxyroxx

Update:

Moeder is waarschijnlijk een 25-jarige psychiatrische patient uit Duitsland. Dus de spookverhalen over ontvoering etc. Helaas.

Tja wat moet je hiervan vinden. Ja ok ze is psychiatrisch patient maar dan nog. Ze heeft wel seks en blijkbaar een hele zwangerschap om na te denken, maargoed. Vind het raar dat psycholoog etc niet is opgevallen dat ze zwanger was...

17. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ook een psychiatrisch patiënt kan misbruikt worden.

18. knap

knap Niet meer actief

Blijven trieste verhalen.

We weten niet hoe psy ze echt in elkaar zit misschien is ze wel echt zwaar gestoord. Een normaal denkend mens doet zo iets niet. Dan zit er al een steekje los.

En als ze zo gestoord is. Dan is de omgeving erg onoplettend geweest.

Sneu ) voor de kinderen'

19. Roxyroxx

Maar dan twee keer zwanger raken zondat dat hulpverleners dat zien??? Ik vind dat zo ongelofelijk, alsof iedereen oogkleppen op had, bijna niet mogelijk toch?

20. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja, of het moet één van de hulpverleners zijn.
    Al met al is deze vrouw niet psychisch in orde. Ik vind het vooral heel triest allemaal.

Triest dat deze kindjes op deze manier worden afgestaan, triest dat iedereen zijn oordeel er zo makkelijk over klaar heeft en triest dat kindjes zonder moeder op moeten groeien en vader voor wat het waard is.

Deel Deze Pagina